Marketing Clinic Oy

Kati Nurminen Marketing Clinicin toimitusjohtajaksi

Marketing Clinic Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu. Yhtiötä yli kaksi vuotta johtanut toimitusjohtaja Salla Vainio jättää tehtävänsä vuoden 2021 lopussa. Kati Nurminen nousee toimitusjohtajan tehtävään Marketing Clinicin johtoryhmästä, jossa hän on ollut tärkeässä roolissa uudistamassa Marketing Clinicin toimintaa sekä tarjoomaa.

Nurmisella on pitkä kokemus erilaisista tehtävistä asiantuntijaliiketoiminnassa ja sen johtamisessa. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1.1.2022. Marketing Clinicin Suomen toimintojen lisäksi myös Ruotsin ja Norjan tytäryhtiöt raportoivat hänelle.

”Haluan lämpimästi kiittää Sallaa hänen erinomaisesta työpanoksestaan Marketing Clinicin toimitusjohtajana. Sallan osaaminen strategisen muutoksen läpiviejänä ja liiketoimintojen yhdistäjänä on ollut merkittävä Marketing Clinicin kehittymisessä. Yhden yhtenäisen Marketing Clinicin vahvuus strategisena kumppanina ja asiakasarvon luojana asiakkaillemme on nyt entistä kirkkaampi. Tästä hyvänä esimerkkinä on uusi Growth as a Service -palvelumme, jonka avulla tarjoamme suomalaisille yrityksille maailmanluokan markkinointia palveluna”, Marketing Clinicin hallituksen puheenjohtaja Catharina Stackelberg sanoo.

Tulevaisuudessa Marketing Clinic keskittyy yritysten liiketoiminnan kasvun mahdollistamiseen erityisesti strategian ja brändin kirkastamisen, digitaalisen transformaation tukemisen sekä kaupallisen toiminnan kehittämisen avulla. Mitä kirkkaammin yritys luo arvoa asiakkailleen ja eri sidosryhmilleen, sitä vahvempi ja nopeampi kasvu-ura voidaan saavuttaa. Markkinoinnilla on tärkeä rooli asiakkaan tarpeiden tulkkina ja liiketoiminnan kasvun ajurina.

”Tavoitteenamme on olla kestävän kasvun kumppani ja tehdä suomalaisista maailmanluokan markkinoijia. Näemme, että asiakaslähtöisyys, digitaalisuus ja vastuullisuus nousevat yhä vahvemmin johtoryhmien agendalle, sillä niiden avulla voidaan luoda aitoa kilpailuetua. Tämä edellyttää mahdollisuuksien tunnistamista, niihin rohkeasti tarttumista sekä kykyä kaupallistaa ja viedä teot markkinalle yhä kiihtyvällä tahdilla”, Nurminen kiteyttää.

Marketing Clinic on strategiaan, brändiin, digitaaliseen transformaatioon ja kaupallistamiseen keskittynyt konsultointitoimisto, joka on auttanut yli 15 vuoden ajan suomalaisia ja pohjoismaisia asiakkaita tunnistamaan ja toteuttamaan ainutlaatuisia kasvumahdollisuuksia.

Catharina Stackelberg
Hallituksen puheenjohtaja
catharina.stackelberg@marketingclinic.fi

Kati Nurminen
Group CEO, 1.1.2022
kati.nurminen@marketingclinic.fi

Tietoja julkaisijasta

Marketing Clinic Oy on vuonna 2004 perustettu konsulttiyhtiö. Autamme asiakkaitamme tunnistamaan ja toteuttamaan ainutlaatuisia kasvumahdollisuuksia yhdistämällä markkina- ja asiakasymmärryksen luovuuteen, dataan ja teknologiaan. Praktiikkamme kattavat laajasti kaikki markkinoinnin ja strategian osa-alueet. Marketing Clinic Oy toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa ja se työllistää n. 60 henkilöä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Marketing Clinic Oy

Salla Vainiosta pohjoismaisiin brändeihin keskittyvän Marketing Clinicin toimitusjohtaja3.9.2019 14:06:44 EEST | Tiedote

Marketing Clinic on perustamisestaan asti nopeuttanut pohjoismaisten asiakkaiden reittiä strategiasta markkinalle kytkemällä strategisen suunnittelun reaaliaikaiseen markkinoinnin toteutuskykyyn saman katon alla. Vauhdittaakseen tavoitettaan pohjoismaisten brändien koko potentiaalin vapauttamisesta globaalilla kilpailukentällä, Marketing Clinic on nimittänyt uudeksi toimitusjohtajakseen Salla Vainion.

Marketing Clinic ostaa Koplan – Suomen johtava asiakasymmärrystoimisto vahvistamaan kasvua19.6.2017 12:35:09 EEST | Tiedote

Marketing Clinic jatkaa vahvaa kasvuaan ostamalla suomalaisen strategisen asiakasymmärrystoimisto Koplan. Koplan ydinosaaminen on uudenlaisessa asiakasymmärryksessä, jonka pohjana on vahva ihmislähtöisyys ja yhteistyö asiakkaiden kanssa. Yhtiön palveluihin kuuluvat tutkimus, konsultointi sekä konseptointi ja palvelumuotoilu. Yritysoston myötä Marketing Clinic terävöittää entisestään osaamistaan ja työkalujaan kasvustrategioiden luomisessa, brändi- ja asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä liiketoimintakonseptien luomisessa ja kaupallistamisessa.

Marketing Clinic ostaa ruotsalaisen Movement Consultingin tarjotakseen maailmanluokan kehittämispalveluja vähittäiskaupalle20.2.2017 09:30:57 EET | Tiedote

Marketing Clinic Partners siirtyy seuraavaan kasvuvaiheeseensa pohjoismaissa ruotsalaisen Movement Consultingin yritysoston myötä. Movement Consulting on arvostettu liikkeenjohdon konsulttitoimisto, joka keskittyy erityisesti kulutustavara- ja vähittäiskauppa-aloille. Yritysosto laajentaa edelleen Marketing Clinicin palvelutarjoamaa erityisesti vähittäiskaupan, ostajatiedon hyödyntämisen ja valikoimanhallinnan saralla.