Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion Skanssi avataan huomenna

Turun Osuuskauppa avaa uuden Emotion-myymälän Kauppakeskus Skanssiin torstaina 6.10.2022 klo 10. Emotion Skanssi on Emotion-ketjun 41. myymälä Suomessa.

- Emotion Skanssi parantaa asiakasomistajiemme palvelutarjontaa itäisessä Turussa ja tuo Sokoksen kauneuden ja hyvinvoinnin parhaat palat pienemmässä koossa asiakkaidemme ulottuville. Myymälässä jokainen asiakas saa aina ajankohtaiset uutuudet, henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua sekä asiantuntevat vinkit kauneudenhoitoon. Ostoksista saa luonnollisesti S-Etukortilla myös Bonusta, kertoo Emotioneista vastaava Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata Turun Osuuskaupasta.

- Emotion Skanssin valikoimissa on kosmetiikan huippumerkkejä ihonhoitotuotteista, tuoksuihin, meikkeihin, meikkitarvikkeisiin, päivittäiskosmetiikkaan ja terveystuotteisiin. Myös miehille on oma valikoima kosmetiikkatuotteita, kuten ihon- ja parranhoitotuotteita sekä tuoksuja, Byskata jatkaa.

Emotion Skanssissa työskentelee yhteensä 5 palvelevaa kauneuden ja hyvinvoinnin ammattilaista. Myymälä palvelee kauppakeskus Skanssin ensimmäisessä kerroksessa maanantaista perjantaihin klo 10-21 ja lauantaina sekä sunnuntaina klo 10-19.

Emotion on henkilökohtaista palvelua tarjoava kauneuden erikoisliike, joka tarjoaa kansainvälisiä huippubrändejä, aistikkaita tuoksuja sekä korkeatasoisia kampaamotuotteita. Turun Osuuskaupan Emotion-myymälät sijaitsevat Kauppakeskus Myllyssä ja Kauppakeskus Skanssissa.

Turun Osuuskauppa, Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata, puh. 010 764 4951

Satakunnantien Sale, ABC Carwash ja ABC-automaatti suljetaan1.12.2022 15:01:06 EET | Tiedote

Turun Osuuskauppa sulkee Turussa Satakunnantiellä sijaitsevan Sale-myymälän ja samalla tontilla sijaitsevan ABC-automaattiaseman sekä ABC Carwashin. Liiketoiminta päättyy 31.12.2022. Järjestelyllä ei ole henkilöstövaikutuksia. - Asiakkaiden palvelut pysyvät jatkossakin kattavina, sillä lähietäisyydellä sijaitsee S-market Manhattan sekä Prisma Länsikeskus, josta asiakkaat saavat monipuoliset käyttö- ja päivittäistavarakaupan palvelut. Lähimmät ABC:n polttoaineen jakelupisteet löytyvät joko ABC Koulukadulta Turusta tai Kauppakeskus Myllyn yhteydestä Raisiosta. Myllyn yhteydessä palvelee myös ABC Carwash ja Prisma Länsikeskuksessa on ABC-latauspisteet, sanoo ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne Turun Osuuskaupasta. Satakunnantien nykyisten palvelujen kehittäminen vaatisi suuria investointeja ja Turun Osuuskauppa haluaa kohdistaa ne jatkossa myymälä- ja latausverkoston kehittämiseen Varsinais-Suomessa. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne, puh. 010 764 4114