Kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion syksyllä Skanssiin

Emotionin tarina saa syksyllä jatkoa, kun Turun Osuuskauppa avaa toisen Emotion-myymälänsä Kauppakeskus Skanssiin.

- Avasimme Emotionin Raisioon Kauppakeskus Myllyyn kaksi vuotta sitten. Asiakkaat ovat ottaneet palvelevan kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliikkeen niin hyvin vastaan, että näiden kokemusten siivittämänä tuomme Emotion-ketjun myös Turkuun ja avaamme uuden liikkeen syksyllä Skanssiin, kertoo Emotioneista vastaava Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata Turun Osuuskaupasta.

- Emotion tuo Sokoksen kauneuden ja hyvinvoinnin parhaat palat pienemmässä koossa asiakkaidemme ulottuville. Myymälässä jokainen asiakas saa henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua, Byskata jatkaa.

Myllyssä juhlitaan 2-vuotiasta Emotionia

Emotion Mylly viettää 2-vuotissynttäreitään perjantaina 27.5.2022. Asiakkaita hemmotellaan ilmaisilla pikameikeillä ja -kampauksilla klo 11-19. Lisäksi tarjolla on edullisia pikahierontoja. Syntymäpäivien aikaan omaa kauneudenhoitotuotteiden repertuaaria saa täydennettyä S-Etukortilla 20 prosentin alennuksella aina sunnuntaihin asti.

Emotion on henkilökohtaista palvelua tarjoava kauneuden erikoisliike, joka tarjoaa kansainvälisiä huippubrändejä, aistikkaita tuoksuja sekä korkeatasoisia kampaamotuotteita.

Turun Osuuskauppa, Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata, puh. 010 764 4951

Axel W tuo tuulahduksen eurooppalaista ravintolakulttuuria Turun kauppatorille30.5.2022 12:01:25 EEST | Tiedote

Wine Bar Axel W on rento eurooppalaishenkinen all day -kortteliravintola, joka avaa ovensa Wiklundin katutasossa 1.6. Elämää täynnä oleva Turun Kauppatorin jatke kutsuu viinille, kahville ja lounaalle. Wiklundin katutasoon avataan samanaikaisesti myös uusi Hesburger. - Axel W:n sijainti kauppatorin laidalla ja Wiklundin palvelutarjonnan yhteydessä on mitä parhain. Se jatkaa torin leppoisaa tunnelmaa ja toimii houkuttelevana porttina Wiklundille. Ravintolan sisustus on kepeä ja persoonallinen. Tunnelma on sekoitus eurooppalaista kulmaravintolakulttuuria, turkulaisuutta, tuttavallisuutta ja lämmintä persoonallista palvelua, Sokos-johtaja Sanna-Liisa Byskata kuvailee uutta ravintolaa. Wine Bar Axel W on ennen kaikkea houkutteleva viiniravintola, mutta se tarjoilee juomien ohella myös pientä purtavaa. Axelin versio suositusta klassikosta, Toast Skagenista, on varma valinta. Voit herkutella myös tapaslajitelmilla sekä ruokaisilla ja herkullisilla salaateilla. Aamu- ja iltapäiväkahvin kaveri

Turun Osuuskauppa on nimittänyt Harri Havian matkailu-, ravitsemis- ja liikennekaupan toimialajohtajaksi4.4.2022 13:38:25 EEST | Tiedote