Kauppahalli24

Kauppahalli24 haastaa ketjujätit – aloitti ruokaverkkokaupan nyt Turussa

Vahvasti kasvava ruokaverkkokaupan kotimainen pioneeri Kauppahalli24 haastaa perinteiset ketjujätit nyt myös Turun alueella. Suomen kolmanneksi suurin ruokaverkkokauppa Kauppahalli24 tarjoaa turkulaisille todellisen ja kilpailukykyisen vaihtoehdon päivittäiseen ruokakauppa-asiointiin.

Kiireinen elämänrytmi, vastuullisuus ja vallitseva pandemia ovat lisänneet ruoan verkkokauppaa etenkin arkiruokaostoksissa. Kauppahalli24 tarjoaa tähän ainutlaatuisen palvelukonseptin, joka perustuu saumattomasti toimivaan jakeluratkaisuun. Tuoreet elintarvikkeet kulkevat palvelussa tuottajalta tai valmistajalta asiakkaalle ilman välikäsiä ja välivarastointia.

”Tilaamme tuotteet toimittajilta vasta asiakastilausten perusteella. Toimintamallimme takaa elintarvikkeiden laajan valikoiman, korkean laadun ja tuoreuden aina kuluttajan kotiovelle saakka, samalla hävikkiä minimoiden. Lupaamme tuotteillemme tuoreustakuun ja turvallisen toimituksen, jonka tärkeys on korostunut erityisesti korona-aikana. Laatutasomme näkyy mm. korkeassa asiakastyytyväisyydessä, tutkimuksemme mukaan 82% asiakkaistamme on valmiita suosittelemaan meitä”, toteaa Kauppahalli24 taustayrityksen Seulo Palvelut Oy:n toimitusjohtaja Petri Toivonen.

Lähiruokaa, luomua ja pientuottajia

Konseptin kulmakiviä ja tärkeä kilpailutekijä ovat suomalaiset pientuottajat ja valmistajat, joiden tuotteiden myyntiin Kauppahalli24 panostaa erityisesti.

”Toimintamallimme mahdollistaa pientenkin tuottajien ja valmistajien tuotteiden saamisen valikoimaan ilman kynnyksiä ja niiden toimituksen tuoreena kotiin. Laajentaessamme uusille alueille huomioimme paikalliset tuottajat niin myös Turun alueella. Kehitämme konseptiamme suuntaan, jossa mahdollisimman moni kotimainen pientuottaja voisi hyötyä ruokaverkkokaupastamme ja saavuttaa uusia asiakkaita ja markkina-alueita”, Toivonen kertoo.

Ruokakauppa taskussasi

Verkkokaupan yleistyessä ja teknologian kehittyessä myös arjen ruokaostosten tekeminen verkkokaupassa on muuttunut monelle perheelle rutiiniksi. Kauppahalli24 tarjoaa kotitalouksille hypermarketteja vastaavan valikoiman ja laadun. Ostokset voi tehdä vaikka kotisohvalta.

Palvelu tuo helpotusta arkeen ja samalla syntyy säästöä niin ajassa kuin kukkarossa. Verkkoruokakaupassa ruokaostokset voi suunnitella rauhassa, sopivana ajankohtana ja paikassa, huomioiden todelliset tarpeet ja välttäen heräteostokset. Kaupassa käyntiin varatun ajan ja energian voi käyttää muuhun, ja välttää samalla painavien ostosten kuskaamisen ja kantamisen.

”Olemme kehittäneet ja optimoineet palveluamme tasolle, jossa hinnat ja kuljetuskustannukset ovat kilpailukykyiset, eikä laadussa ja toimitusvarmuudessa ole tingitty. Palvelut ovatkin saaneet asiakkailta kiitosta jo vuosien ajan. Viime vuonna kasvatimme ilman aluelaajennuksia Uudellamaalla myyntimme 2,5 kertaiseksi. Tänä vuonna lähdemme vahvasti laajentumaan ja Turku on meille tärkeä ensimmäinen avaus. Tavoitteenamme on tulla Suomen parhaaksi ruokaverkkokaupaksi”, kiteyttää Petri Toivonen.

Petri Toivonen, toimitusjohtaja
petri.toivonen@kauppahalli24.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Kauppahalli24

Ruoan verkkokaupan hyvä kehitys siivitti Kauppahalli24:n kasvua – taustayhtiö Seulo Palvelut Oy:ltä loistava tulos25.8.2021 07:00:00 EEST | Tiedote

Ruoan verkkokauppa kasvaa voimakkaasti ja pandemia on voimistanut kasvua. Suomen kolmanneksi suurin ruoan verkkokauppa Kauppahalli24 on hyötynyt tilanteesta, mikä yhdessä yritysrakenteen muutosten kanssa on näkynyt sen taustayhtiö Seulo Palvelut Oy:n erinomaisessa tuloskehityksessä. Seulo Palvelut yli tuplasi liikevaihtonsa vuonna 2020. Myös yhtiön tuloksentekokyky ja omavaraisuus paranivat merkittävästi.

Suomen suurimpiin kuuluva ruokaverkkokauppa Kauppahalli24 laajentaa Lahteen – tuo uusia mahdollisuuksia myös paikallisille tuottajille22.4.2021 06:30:00 EEST | Tiedote

Suomen kolmanneksi suurin ruokaverkkokauppa, kotimainen Kauppahalli24 laajentaa toimintaansa Lahteen. Perinteisten ketjujättien haastaja panostaa pientuottajien tuotteisiin ja laadukkaaseen asiakaspalveluun, sekä tarjoaa uuden jakelukanavan myös paikallisille tuottajille. Kauppahalli24 tähtää Suomen parhaaksi ruokaverkkokaupaksi ja tuo palvelunsa nyt Lahden asukkaille.