Kauppakeskus Loheen uusi merkkivaatteiden Outlet-myymälä

Täydennystä kauppakeskus Lohen palvelutarjontaan saadaan 18. joulukuuta, kun toiseen kerrokseen avataan uusi edullisia merkkivaatteita myyvä Outlet-myymälä.

Lohen 2. kerrokseen avataan 18. joulukuuta Outlet.
Kauppakeskus Loheen avataan vielä joulukauppaan uusi Outlet, jonka tarjonta muodostuu pääosin valikoimista poistuvista tunnetuista ja laadukkaista merkkivaatteista. Mikä hienointa, tällaista liiketoimintaa asiakkaat ovat myös toivoneet Loheen, joten pystymme samalla vastaamaan asiakkaiden toiveisiin. Poistomyynnin takia tuotteet ovat edullisempia kuin muualla ja ne tulevat Outletiin myyntiin mm. sesongin vaihtuessa”, kertoo SSO:n liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola.

”Outlet avataan 18. joulukuuta ja liike on auki arkisin 10-18 ja viikonloppuisin 12-16. Outlet on hyvä lisä kauppakeskuksen muodin tarjontaan. Lohen vuokrausaste on avauksesta lähtien ollut varsin korkea, yli 96 prosenttia, ja uuden Outlet-myymälän myötä liikepaikat ovat täynnä”, iloitsee Tolppola.

Lisätiedot: liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola, p. 050 466 8252

Lohen 2. kerrokseen avataan 18. joulukuuta Outlet.

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää

SSO ei kysy työnhakijoilta ikää: ”Tiedostamattomasti tapahtuvaa ikäsyrjintää kitkettävä”26.11.2020 10:34:35 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ei kysy enää työnhakijoilta työhakemuksissa syntymävuotta tai ikää. SOK:n aloittama pilotti ulotettiin tämän vuoden alusta koko S-ryhmään myymälöiden, ravintoloiden ja esimerkiksi ABC-liikennemyymälöiden rekrytointeihin. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan työhaastattelukutsun saavien joukkoon – edes tiedostamattomasti.