Kauppakeskus Lohen Antoniossa käyttöön uusi kätevä tilausmalli

SSO:n Antoniossa Lohjalla helpotetaan asiakkaiden arkea, kun lauantaina 25.9. alkaen otetaan käyttöön näppärä EasyOrder-tilausmalli. Uusi malli antaa asiakkaan tarkastella, tilata sekä maksaa ostokset helposti puhelimella. EasyOrderin QR-koodeihin perustuva kontaktiton tilauskanava mahdollistaa turvallisen sekä tehokkaan tilaamisen pöytään.

Skannaamalla paikan päällä Lohjan Antonion ravintoloissa pöydässä olevan QR-koodin, asiakas pääsee ravintolan menu-sivulle, josta tilaus voidaan tehdä ja maksaa helposti vain muutamalla klikkauksella. Sivuston käyttö ei tarvitse erillisen apin latausta tai rekisteröitymistä. Asiakkaan maksettua tilaus siirtyy järjestelmässä ravintolan näkyvyyteen, josta tilaus toimitetaan edelleen keittiöön. Tilaus onnistuu niin ikään myös nettisivulla tilauksesta ruuan noutoon asti.

”Haluamme palvella asiakkaita monikanavaisesti ja EazyOrder on toivottu lisäpalvelu. Tarkoitus on helpottaa ja tarvittaessa nopeuttaa asiakkaan tilauksen tekemistä. Palvelu tapahtuu edelleen kasvotusten paikan päällä ja tämä toivottavasti lisää edelleen asiakaskokemuksen helppoutta”, kertoo Antonioiden asiakkuuspäällikkö Marja Pekola.

Lisätiedot: asiakkuuspäällikkö Marja Pekola, ravintolamaailmat kauppakeskus Plaza sekä kauppakeskus Lohi, p. 044 7705 403

Pidä huolta -kampanja kerää rahaa nuorten mielenterveystyöhön – SSO:lta ja Lähitapiola Etelältä yhteensä 20 000 euron lahjoitus22.9.2021 09:07:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena paitsi valtakunnallisesti, myös läntisellä Uudellamaalla ja Salon seutukunnalla. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. SSO yhdessä LähiTapiola Etelän kanssa liittyy 20 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloitti 23.8. uuden hyväntekeväisyysyhteistyön, jonka myötä päätettiin jakaa yli sata Venner-ruokalaatikkoa paikallisille vähävaraisille perheille, eli raaka-aineet noin 5000 terveelliseen ateria-annokseen. Yhteistyö toteutettiin Vennerin ja SSO:n alueen kuntien kanssa läntisellä Uudellamaalla ja Salon seudulla.