Kauppakeskus Lohen vuokralaiset voivat joustavammin päättää omista aukioloistaan

Kauppakeskus Lohi haluaa helpottaa vuokralaistensa tilannetta koronavirusepidemian aiheuttamissa poikkeusoloissa ja siirtyy käyttämään kaikkia liikkeitä ja ravintoloita velvoittavien yhteisten aukioloaikojen sijasta lyhyempiä minimiaukioloaikoja 13.3. alkaen. Tämän muutoksen myötä Kauppakeskus Lohen toimijoilla on mahdollisuus määritellä aukioloaikansa vapaammin. Muutos on voimassa toistaiseksi. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa, että palvelun aukiolo kannattaa tarkistaa nettisivuiltamme kauppakeskuslohi.fi. S-market palvelee jatkossakin pitkillä aukioloajoilla, ma-la 7-22 ja su 9-22 (15.3 alkaen). Myös Apteekki palvelee laajemmilla aukioloilla - muut liikkeet vähintään ma-su klo 12-18.

Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus on erittäin tärkeää ja kauppakeskus Lohessa voi jatkossakin asioida turvallisesti lähikontaktit välttäen. Kiinnitämme erityistä huomiota turvallisuuteen ja turvallisen asioinnin varmistaminen on yhteispeliä. Käsidesiä on asiakkaiden saatavilla kaikkien sisääntulojen yhteydessä ja käsienpesumahdollisuus löytyy wc-tiloista. Viestimme turvallisesta asioinnista aktiivisesti: Turvavälien pitämisestä, kasvomaskin käytöstä, sekä käsihygieniasta julistein sekä äänikuulutuksin. Kasvomaskeja on myös ostettavissa koko kauppakeskuksen aukioloajan ajan. Ruokakaupan laajat aukioloajat puolestaan mahdollistavat asioinnin sujuvuuden.

Lisätiedot: liikepaikkapäällikkö Mika Tolppola, 050 466 8252

Aukiolorajoitukset eivät koske tiellä liikkujia – SSO:n ABC:t ja liikennemyymälät palasivat täyden palvelun taukopaikoiksi21.4.2021 12:21:08 EEST | Tiedote

Ravintolasulun päättyessä SSO:n liikennemyymälät avasivat koko palvelukirjonsa asiakkaiden käyttöön. Olennaisin muutos sulkuaikaan on ravintolasalien aukeamisen sallima ruokailu ja tauon viettäminen sisätiloissa. Alueelliset rajoitukset vaikuttavat asiakaspaikkojen määrään, mutta ne eivät säätele liikennemyymälöiden aukioloaikoja, kuten perinteisissä ruokaravintoloissa. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan edelleen monin tavoin.