Kauppakeskus Sokkarissa avautuu Unikeidas

Osuuskauppa Keskimaan omistama Kauppakeskus Sokkari on saanut jälleen uuden vuokralaisen. Joensuun Sänkytehdas Oy avaa kotimaisia sänkyjä myyvän Unikeidas-myymälän Sokkarin 1. kerroksessa perjantaina 18.1.2019.

Kauppakeskus Sokkarin uusin vuokralainen, Unikeidas, avaa ovensa keskuksen katutasossa perjantaina 18.1.19.

Kauppakeskus Sokkarin uudistus jatkuu jälleen yhden uuden vuokralaisen myötä, kun kauppakeskuksen 1. kerroksessa ovensa avaa sänkyjä sekä nukkumisen ja makuuhuoneen tekstiileitä ja tarvikkeita myyvä Unikeidas-myymälä. Unikeidas-myymälä on pinta-alaltaan 150 m² ja liiketilat sijoittuvat katutason kauppakäytävälle ensimmäiseen kerrokseen. Unikeitaalla on ollut aiemmin pop-up -myymälä Jyväskylässä kauppakeskus Forumissa sekä myymälä Kauppakeskus Sepässä.

– On hienoa, että Kauppakeskus Sokkarin liiketilat houkuttelevat uusia vuokralaisia. Laadukkaiden toimijoiden kanssa yhteistyössä meillä on mahdollista yhdessä lisätä kauppakeskuksen kiinnostavuutta asiakkaiden keskuudessa sekä sitä kautta ylläpitää Jyväskylän keskustan elinvoimaisuutta, toteaa Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

− Kauppakeskus Sokkari tarjoaa erinomaisen ja keskeisen sijaintinsa ansiosta mahdollisuuden meille olla jokaisen asiakkaan saavutettavissa. Keskustaan Sokkarille pääsee helposti joka suunnasta niin julkisilla, autolla kuin myös kävellen. Sokkarin vahva brändi, korkea laatu ja erinomainen palvelun taso noudattaa samaa linjaa ja arvoja, joita mekin noudatamme jokapäiväisessä toiminnassamme. Olemme erittäin innoissamme tulevasta yhteistyöstä Kauppakeskus Sokkarin ja Osuuskauppa Keskimaan kanssa, toteaa Unikeidas myymälän päällikkö Miika Salmikunnas.

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601
Joensuun Sänkytehdas, Myymäläpäällikkö Miika Salmikunnas, 050 312 9382

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Joensuun Sänkytehdas

Joensuun Sänkytehdas on suomalainen sänkyvalmistaja jonka käsityönä Pohjois-Karjalan Liperissä valmistetut kotimaiset Pauli Jämsén Designer Beds-malliston Koitere vuoteet ovat löytäneet tiensä Suomesta naapurimaihimme ja aina Yhdysvaltoihin saakka. Joensuun Sänkytehdas työllistää noin 30 huonekalu- ja myyntialan ammattilaista ympäri Suomen, sekä yhteistyökumppaneita Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Joensuun Sänkytehtaan Unikeidas-myymälät löydät Jyväskylästä, Joensuusta, Heinolasta ja Espoosta.

www.joensuunsankytehdas.fi, www.unikeidas.fi

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.