Kauppakeskus Sokkarissa avautuu Unikeidas

Osuuskauppa Keskimaan omistama Kauppakeskus Sokkari on saanut jälleen uuden vuokralaisen. Joensuun Sänkytehdas Oy avaa kotimaisia sänkyjä myyvän Unikeidas-myymälän Sokkarin 1. kerroksessa perjantaina 18.1.2019.
Kauppakeskus Sokkarin uusin vuokralainen, Unikeidas, avaa ovensa keskuksen katutasossa perjantaina 18.1.19.

Kauppakeskus Sokkarin uudistus jatkuu jälleen yhden uuden vuokralaisen myötä, kun kauppakeskuksen 1. kerroksessa ovensa avaa sänkyjä sekä nukkumisen ja makuuhuoneen tekstiileitä ja tarvikkeita myyvä Unikeidas-myymälä. Unikeidas-myymälä on pinta-alaltaan 150 m² ja liiketilat sijoittuvat katutason kauppakäytävälle ensimmäiseen kerrokseen. Unikeitaalla on ollut aiemmin pop-up -myymälä Jyväskylässä kauppakeskus Forumissa sekä myymälä Kauppakeskus Sepässä.

– On hienoa, että Kauppakeskus Sokkarin liiketilat houkuttelevat uusia vuokralaisia. Laadukkaiden toimijoiden kanssa yhteistyössä meillä on mahdollista yhdessä lisätä kauppakeskuksen kiinnostavuutta asiakkaiden keskuudessa sekä sitä kautta ylläpitää Jyväskylän keskustan elinvoimaisuutta, toteaa Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho.

− Kauppakeskus Sokkari tarjoaa erinomaisen ja keskeisen sijaintinsa ansiosta mahdollisuuden meille olla jokaisen asiakkaan saavutettavissa. Keskustaan Sokkarille pääsee helposti joka suunnasta niin julkisilla, autolla kuin myös kävellen. Sokkarin vahva brändi, korkea laatu ja erinomainen palvelun taso noudattaa samaa linjaa ja arvoja, joita mekin noudatamme jokapäiväisessä toiminnassamme. Olemme erittäin innoissamme tulevasta yhteistyöstä Kauppakeskus Sokkarin ja Osuuskauppa Keskimaan kanssa, toteaa Unikeidas myymälän päällikkö Miika Salmikunnas.

Osuuskauppa Keskimaa, Sokos- ja kauppakeskusjohtaja Outi Terho, 010 767 3601
Joensuun Sänkytehdas, Myymäläpäällikkö Miika Salmikunnas, 050 312 9382

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Joensuun Sänkytehdas

Joensuun Sänkytehdas on suomalainen sänkyvalmistaja jonka käsityönä Pohjois-Karjalan Liperissä valmistetut kotimaiset Pauli Jämsén Designer Beds-malliston Koitere vuoteet ovat löytäneet tiensä Suomesta naapurimaihimme ja aina Yhdysvaltoihin saakka. Joensuun Sänkytehdas työllistää noin 30 huonekalu- ja myyntialan ammattilaista ympäri Suomen, sekä yhteistyökumppaneita Euroopassa ja Yhdysvalloissa.

Joensuun Sänkytehtaan Unikeidas-myymälät löydät Jyväskylästä, Joensuusta, Heinolasta ja Espoosta.

www.joensuunsankytehdas.fi, www.unikeidas.fi