Kauppakeskus Valkea muuttaa aukiolojaan 8.3. alkaen – vuokralaiset voivat päättää omista aukioloistaan

Suomen hallituksen torstaina 25.2. tekemän linjauksen johdosta ja helpottaakseen vuokralaistensa tukalaa tilannetta koronavirusepidemian aiheuttamissa poikkeusoloissa, Kauppakeskus Valkea siirtyy käyttämään kaikkia liikkeitä ja ravintoloita velvoittavien yhteisten aukioloaikojen sijasta suositusaukioloaikoja 8.3. alkaen. Tämän muutoksen myötä Kauppakeskus Valkean toimijoilla on mahdollisuus määritellä aukioloaikansa vapaasti tai sulkea liikkeensä. Aukioloaikojen vapautus on voimassa toistaiseksi. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa, että jokaisen palvelun aukiolo kannattaa tarkistaa kauppakeskusvalkea.fi:n aukioloaikojen koontisivulta tai yrityskohtaisilta alasivuilta.

Kauppakeskus Valkea on parhaan kykynsä mukaan läpi epidemia-ajan pyrkinyt helpottamaan vuokralaistensa tilannetta. Aukioloaikoja vapautettiin myös vuosi sitten maaliskuussa, jolloin vuokralaisilla oli mahdollisuus määritellä itse aukioloaikansa. 28.12. alkaen Valkea on toiminut supistetuin, mutta kaikkia velvoittavin yhteisin aukioloin. Aukioloaikojen vapauttamisen lisäksi, Valkea on epidemian aikana myöntänyt vuokralaisilleen maksuaikaa vuokrien maksuun.

Ankkuritoimijoista Sokos palvelee 8.3. alkaen Valkean suositusaukiolojen mukaisesti ma–pe 10–19, la 10–18 ja su 12–18. Sokos Herkku palvelee nykyisin laajoin aukioloajoin ma–la 7–22, su 9–21.

Osuuskauppa Arinan omistavat tasavertaisesti yli 174 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. Yli 3000 Arinalaista tarjoavat market- ja ABC-kaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita yli 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Omistajat saavat palveluja käyttämällä omistajahyötyjä keskimäärin yli 500 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Break Sokos Hotel Leville myönnettiin Sustainable Travel Finland -merkki4.6.2021 15:15:27 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan Break Sokos Hotel Leville myönnettiin Sustainable Travel Finland -merkki toukokuun lopussa osoituksena kestävän matkailun eteen tehdystä arvokkaasta ja pitkäjänteisestä työstä. Visit Finlandin kehittämä ”Sustainable Travel Finland” -ohjelma auttaa suomalaisia matkailualan yrityksiä omaksumaan kestäviä ja vastuullisia käytäntöjä. STF-ohjelman läpäisseet ja kriteerit täyttäneet yritykset saavat Sustainable Travel Finland -tunnuksen ja heidän toimintaansa seurataan ja tarkastellaan säännöllisesti. STF-merkki auttaa kuluttajia vastuullisten matkailualan yritysten löytämisessä.

Tälläämö Linnanmaan avajaisia vietetään 20.5.19.5.2021 07:56:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan viides Tälläämö parturi-kampaamo avaa ovensa Linnanmaan Prisman yhteyteen torstaina 20.5.2021. Nyt avattava toimipiste täydentää jo toiminnassa olevia Tälläämö parturi-kampaamoja Oulun Limingantullissa, Kempeleen Zeppelinissä, Kemissä Kauppakeskus Coronassa ja Rovaniemen Prismakeskuksessa. Linnanmaan uudessa Tälläämössä laadukkaita ja monipuolisia parturi- ja kampaamopalveluita tarjoaa 15 uutta ja nykyistä arinalaista.