Kaupunkilaisuuden ytimessä - Original Sokos Hotel Wiklund avataan maaliskuussa

Original Sokos Hotel Wiklund Turussa on olennainen osa uudistuvan Wiklundin monipuolista viihtymisen, syömisen, shoppailun ja majoittumisen kokonaisuutta. Hotelli avaa ovensa maaliskuussa 2019 ja huoneet ovat jo varattavissa.

Original Sokos Hotel Wiklundin vaaleat, luonnonsävyiset huoneet antavat levollista vastapainoa kaupungin tapahtumille ja kiihkeälle elämänrytmille.

Original Sokos Hotel Wiklundin sijainti Turun parhaalla paikalla kauppatorin laidalla ja turkulaisen elämän ytimessä tarjoaa kokonaisvaltaisen kaupunkiloman. Uutta Turun mittakaavassa on sekin, että hotellin kanssa saman katon alla on Wiklund, monipuolinen viihtymisen keidas - runsas ravintolatarjonta, kokoontumistilat, ostosmahdollisuudet sekä mahdollisuus hemmotteleviin hoitoihin. Hotelli sopii niin omaa rauhaa arvostavalle työmatkustajalle, itsenäiselle elämästä nauttivalle citysinkulle, festareita kiertäville kaveriporukoille kuin omatoimista lomaa viettäville lapsiperheillekin.

Hotellin 112 huonetta on sisustettu harmonisin luonnonsävyin ja huoneet antavat levollista vastapainoa kaupungin tapahtumille ja kiihkeälle elämänrytmille. Huoneita löytyy niin standard- kuin superior-luokassakin. Hotellin erikoisuutena on neljä huonetta, jotka voidaan väliovien ansiosta yhdistää yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi. Yhteensä yhdessä isossa tilassa majoittuu samanaikaisesti jopa 22 henkilöä.

Hotelliasiakkaiden vastaanottopalvelut Coffee House Wiklundin yhteydessä palvelevat ympäri vuorokauden. Hotellivieraiden aamiainen katetaan Trattoriaan. Lisäksi Wiklundin muut uudet ravintolat – VENN, Rapido ja kruununa kaupunkilaisten oma kattobaari Walo Rooftop Bar – palvelevat hotellivieraita jatkossa aamusta myöhään iltaan.

Hotellin cowork-tila kolmannessa kerroksessa tarjoaa hotelliasiakkaille rentoa työtilaa ja mukavan kohtaamispaikan. Lisäksi Wiklundille tulee uudenlaisia kokoontumistiloja, joissa järjestyy rennot ja rohkeat tiimipalaverit, kokoukset ja aivoriihet vaikka keinussa kiikkuen tai kyläkoulun penkillä istuen. Original Sokos Hotel Wiklundin neljä luovaa ja innovatiivista kokoustilaa on varusteltu modernilla tekniikalla ja ne tarjoavat puitteet 12-22 hengen palavereihin.

Hotellihuoneet ovat varattavissa osoitteessa sokoshotels.fi.

Original Sokos Hotel Wiklund, hotellijohtaja Tarja Jalonen, puh. 010 764 5011

TOK on yli 157 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Turun Osuuskaupan vuosi 2018: Mittavilla investoinneilla parannetaan alueen palveluja ja elinvoimaisuutta28.2.2019 06:04:57 EETTiedote

* TOK investoi toimialueellensa 51,2 miljoonalla eurolla * Liikevaihto kasvoi 3,1 prosenttia ja oli 595,4 M€ * TOK:n tulos ilman kertaluonteisia eriä oli 11,3 M€ * Asiakasomistajille maksettiin Bonusta 18,9 miljoonaa euroa * Asiakasomistajien määrä kasvoi 7 622 uudella omistajalla * TOK työllisti vuoden 2018 lopussa 2 235 henkilöä - Vuosi 2018 oli Turun Osuuskaupalle ennätyksellisten investointien vuosi. Käynnissä olevasta, reilusti yli 100 miljoonan euron investointiohjelmastamme kohdistui viime vuodelle yhteensä 51,2 miljoonaa euroa. Merkittävät investoinnit kaikilla toimialoilla parantavat asiakkaidemme palveluja ja kehittävät Varsinais-Suomen elinvoimaisuutta ja houkuttelevuutta. Investointitahdista huolimatta tulos oli hyvällä tasolla, toteaa Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Heikkinen. Turun Osuuskaupan tulos oli 11,3 miljoonaa euroa (ed.v. 15,1 M€). Vakavaraisuus on edelleen hyvällä tasolla omavaraisuusasteen ollessa 47 prosenttia (ed.v. 50,3 %). Liikevaihto Turun Osuuskau