Kaupunkilaisuuden ytimessä - Original Sokos Hotel Wiklund avataan maaliskuussa

Original Sokos Hotel Wiklund Turussa on olennainen osa uudistuvan Wiklundin monipuolista viihtymisen, syömisen, shoppailun ja majoittumisen kokonaisuutta. Hotelli avaa ovensa maaliskuussa 2019 ja huoneet ovat jo varattavissa.

Original Sokos Hotel Wiklundin vaaleat, luonnonsävyiset huoneet antavat levollista vastapainoa kaupungin tapahtumille ja kiihkeälle elämänrytmille.

Original Sokos Hotel Wiklundin sijainti Turun parhaalla paikalla kauppatorin laidalla ja turkulaisen elämän ytimessä tarjoaa kokonaisvaltaisen kaupunkiloman. Uutta Turun mittakaavassa on sekin, että hotellin kanssa saman katon alla on Wiklund, monipuolinen viihtymisen keidas - runsas ravintolatarjonta, kokoontumistilat, ostosmahdollisuudet sekä mahdollisuus hemmotteleviin hoitoihin. Hotelli sopii niin omaa rauhaa arvostavalle työmatkustajalle, itsenäiselle elämästä nauttivalle citysinkulle, festareita kiertäville kaveriporukoille kuin omatoimista lomaa viettäville lapsiperheillekin.

Hotellin 112 huonetta on sisustettu harmonisin luonnonsävyin ja huoneet antavat levollista vastapainoa kaupungin tapahtumille ja kiihkeälle elämänrytmille. Huoneita löytyy niin standard- kuin superior-luokassakin. Hotellin erikoisuutena on neljä huonetta, jotka voidaan väliovien ansiosta yhdistää yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi. Yhteensä yhdessä isossa tilassa majoittuu samanaikaisesti jopa 22 henkilöä.

Hotelliasiakkaiden vastaanottopalvelut Coffee House Wiklundin yhteydessä palvelevat ympäri vuorokauden. Hotellivieraiden aamiainen katetaan Trattoriaan. Lisäksi Wiklundin muut uudet ravintolat – VENN, Rapido ja kruununa kaupunkilaisten oma kattobaari Walo Rooftop Bar – palvelevat hotellivieraita jatkossa aamusta myöhään iltaan.

Hotellin cowork-tila kolmannessa kerroksessa tarjoaa hotelliasiakkaille rentoa työtilaa ja mukavan kohtaamispaikan. Lisäksi Wiklundille tulee uudenlaisia kokoontumistiloja, joissa järjestyy rennot ja rohkeat tiimipalaverit, kokoukset ja aivoriihet vaikka keinussa kiikkuen tai kyläkoulun penkillä istuen. Original Sokos Hotel Wiklundin neljä luovaa ja innovatiivista kokoustilaa on varusteltu modernilla tekniikalla ja ne tarjoavat puitteet 12-22 hengen palavereihin.

Hotellihuoneet ovat varattavissa osoitteessa sokoshotels.fi.

Original Sokos Hotel Wiklund, hotellijohtaja Tarja Jalonen, puh. 010 764 5011

TOK on yli 157 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.

Nimityksiä Turun Osuuskaupassa28.1.2019 11:05:31Tiedote

Terhi Lautkankare on nimitetty Sokos-johtajaksi Sokos Wiklundille ja Sokos Myllyyn 1.2.2019 alkaen. Terhillä on pitkä ja laaja-alainen kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä Turun Osuuskaupassa. Viimeisimmäksi hän on toiminut Prisma Myllyn ja Prisma Loimaan johtajana. Esa Ruotsalainen on nimitetty Prisma-johtajaksi Prisma Länsikeskukseen ja Prisma Loimaalle 1.2.2019 alkaen. Esalla on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä sekä Suomesta että Baltiasta. Viimeisimmäksi hän on toiminut tavaratalojohtajana Sokos Wiklundilla. Ville Ämmälä on nimitetty Prisma Myllyyn Prisma-johtajaksi 1.2.2019 alkaen ja hän jatkaa myös Prisma Itäharjun johtajana. Villellä on pitkä kokemus kaupan alan esimies- ja johtotehtävistä ja hän on toiminut useamman vuoden Prisma-johtajana Turun Osuuskaupan Prismoissa. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007 Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 201918.12.2018 12:59:24Tiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2018 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2019: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvoston puheenjohtaja vaihtuu Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 21.11.2018 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2019. Uusina hallintoneuvostoon valittiin Janina Andersson Turusta, Sari Majuri Turusta sekä Petri Uggeldahl Turusta. MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtaja Janina Andersson on toiminut Turun Osuuskaupan edustajistossa vuodesta 2009 alkaen. Palvelualojen ammattiliiton PAM ry:n Turun aluetoimiston toimitsija Sari Majuri on toiminut h