Uudenmaan ELY-keskus

Kehä I:llä Mestarintunneli kiinni 3.–4.11.2020

Jaa

Espoossa sijaitsevan Mestarintunnelin molemmat tunneliputket suljetaan teknisten laitteiden huoltojen takia. Sulkuajankohta on 3 .–4.11. välinen yö klo 00.00 – 04.30 ja 4.5.11. välinen yö klo 00.00 – 04.30. Edellä mainittuna ajankohtana Kehä I:n liikenne johdetaan kiertotielle.

Yhteyshenkilöt

ELY-keskus, kunnossapitovastaava Henri Aaltonen, 050 390 2431

Tietoja julkaisijasta

Uudenmaan ELY-keskus
Uudenmaan ELY-keskus
Opastinsilta 12 A, 2. krs
00520 Helsinki

0295 021 000http://www.ely-keskus.fi/web/ely/ely-uusimaa

ELY-keskukset ovat valtion viranomaisia, jotka edistävät alueellista kehittämistä hoitamalla valtionhallinnon toimeenpano- ja kehittämistehtäviä alueilla. ELY-keskukset hoitavat elinkeinoihin, työvoimaan, osaamiseen sekä liikenteeseen ja infrastruktuuriin että ympäristöön ja luonnonvaroihin liittyviä tehtäviä. ELY-keskukset kehittävät ja tukevat taloudellista, sosiaalista ja ekologisesti kestävää hyvinvointia.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Uudenmaan ELY-keskus

Väganvändarna allt mer nöjda med landsvägarnas skick sommaren 202517.11.2025 08:30:00 EET | Pressmeddelande

Resultaten från undersökningen om väganvändarnas nöjdhet sommaren 2025 visar att nöjdheten med landsvägarnas skick inom området för NTM-centralen i Nyland har ökat avsevärt jämfört med föregående år. Ökningen i nöjdhet var särskilt tydlig bland privatpersoner, men även yrkesförare var något mer nöjda än tidigare. Beläggningarnas skick är den viktigaste faktorn som påverkar kundupplevelsen.

Tienkäyttäjät entistä tyytyväisempiä maanteiden tilaan kesällä 202517.11.2025 08:30:00 EET | Tiedote

Kesän 2025 tienkäyttäjien tyytyväisyystutkimuksen tulokset osoittavat, että Uudenmaan ELY-keskuksen alueella tyytyväisyys maanteiden kuntoon on noussut selvästi edellisvuodesta. Tyytyväisyyden kasvu oli erityisen merkittävää yksityishenkilöillä, mutta myös ammattikuljettajien tyytyväisyys kasvoi hieman. Päällysteiden kunto on merkittävin asiakaskokemukseen vaikuttava tekijä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye