Rockway Oy

Keikalla.fi kansainväliseen yhteistyöhön Eventimin kanssa

Keikalla.fi on tehnyt yhteistyösopimuksen Euroopan suurimman lipunmyyjän, Eventimin kanssa. Sopimus takaa palvelulle yksinoikeuden Eventimin kautta myytyjen tapahtumien striimaukseen Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Palvelu perustettiin maaliskuussa helpottamaan muusikoiden ja tuotantotyöntekijöiden tulonmenetyksiä.
Keikalla.fi aloittaa tapahtumastriimit Pohjoismaissa Giggea-nimellä.

Kotimainen virtuaalitapahtuma-alusta Keikalla.fi on tehnyt yhteistyösopimuksen Eventim Scandinavian kanssa. Sopimus takaa palvelulle yksinoikeuden Eventimin kautta myytyjen tapahtumien striimaukseen Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Eventim Scandinavia on osa Euroopan suurinta lippuvälittäjää, saksalaista CTS Eventim AG:ta.

Keikalla.fi:n perustivat maaliskuun lopulla Rockway Oy yhdessä Lippu.fi:n ja Muusikkojen liiton kanssa. Vauhdikkaan lähdön saaneeseen palveluun on rekisteröitynyt kahden kuukauden aikana jo yli 20 000 keikkalipun ostanutta asiakasta. Palvelussa on toistaiseksi striimattu noin 40 tapahtumaa, joihin kuuluvat mm. Suomen ensimmäinen virtuaalifestivaali April Jazz ja Lastenklinikan Kummien hyväntekeväisyyskeikka Elastisen kanssa.

”Tämä pelinavaus auttaa suomalaisia artisteja näkymään entistä paremmin myös pohjoismaissa.”, kommentoi Rockwayn toimitusjohtaja Niklas Lindholm. ”Oudon maailmantilanteen ja suurten haasteiden keskellä on mahtavaa, että olemme pystyneet saamaan aikaan jotain uutta ja positiivista.”

Kansainvälistymisen myötä myös palvelun nimi on käännetty pohjoismaiseen markkinaan paremmin sopivaksi. Uuden palvelun nimi on Giggea.com ja sen ensimmäiset tapahtumat on julkaistu. Jatkossa palvelussa nähään entistä enemmän myös teatteriesityksiä ja muita kulttuuritapahtumia. Suomessa tapahtumat striimataan jatkossakin Keikalla.fi-sivustolla

Lisätietoja:

Niklas Lindholm
Rockway
niklas.lindholm@rockway.fi

Keikalla.fi aloittaa tapahtumastriimit Pohjoismaissa Giggea-nimellä.

Rockway Oy
Ilmalankatu 2 A

Rockway Oy on suomalainen musiikkialan verkkotoimija, jonka palveluihin ja toimintoihin kuuluvat mm. Suomen suurin musiikinopetuksen verkkopalvelu Rockway.fi,  virtuaalitapahtumia tarjoava Keikalla.fi ja Rockway Records -nimen alla tapahtuva musiikin julkaisutoiminta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Rockway Oy