Keittiömaailman uudessa mallistossa korostuu luonnon inspiraatio ja uusi väri Lähde

Kotimainen Keittiömaailma ja sen keittiöt valmistava Novart lanseerasi uuden tuotemallistonsa, joka noudattelee uusimpia trendejä niin materiaalien kuin tuotteiden osalta. Uudessa mallistossa esiteltiin jo etukäteen runsasta suosiota saanut uutuusväri Lähde ja kovasti toivottu vaalea tammikuvioinen melamiiniovi.

Kotimainen Keittiömaailma ja sen keittiöt valmistava Novart on lanseerannut uuden tuotemallistonsa, joka seuraa viimeisimpiä trendejä ja vastaa asiakkaiden toiveisiin keittiön toiminnallisuuksien, vastuullisuuden ja ulkonäön osalta. Syksyn mallistolanseerauksessa korostui erityisesti luonnon inspiraatio, joka näkyy uuden Lähde-värin ja hartaasti toivotun tammikuvioisen melamiinioven lisäyksenä.

Väri on vaalean sinivihreä, kuten suomalaisissa metsissä olevat puhdasvetiset lähteet. Väri elää ja luo sävyynsä vivahteita ympäristönsä mukaan. Lähde-värin myötä Keittiömaailman pohjoisesta luonnosta inspiraationsa saaneessa Luonto-värikokoelmassa on nyt tarjolla jo 12 upeaa väriä.

”Lähde-värimme on herättänyt etukäteen suuresti kiinnostusta ja ihastusta. Se sopii täydellisesti tähän ajankuvaan kun kodilta ja keittiöltä toivotaan rauhaa, seesteisyyttä ja luonnollisuutta, mutta värejä halutaan silti hyödyntää. Väri sopii erinomaisesti puun pehmeiden sävyjen kanssa”, kertoo Novartin kaupallisen tuotevalikoiman päällikkö Eeva Kokkonen.

Lähde-väri on saatavilla maalattuihin oviin, levytuotteisiin ja runkovärinä.

Muita uutuuksia

Uudesta mallistosta löytyy nyt myös toivottu vaalea tammikuvioinen melamiiniovi. Mukana on myös muita uusia laminaattitasokuoseja- ja värejä. Laatikostojen sävy muuttuu uuteen, tyylikkääseen tumman harmaaseen.

”Vaalean tammen sävyisessä melamiiniovessa on pystysuuntainen puusyykuvio, joka on nyt trendien kärjessä. Sävynä vaalea tammi on pehmeä ja luonnollinen, joten se on helppo yhdistää muiden värien kanssa. Uutuusovi on trendikäs ja edullinen vaihtoehto aidon puun rinnalle, Eeva Kokkonen kertoo.

Mallistouutuuksiin voi käydä tutustumassa Keittiömaailma-myymälöissä. Ensimmäinen Lähde-värillä toteutettu keittiökokonaisuus on nähtävillä Lahden Keittiömaailmassa. Uudet tuotteet ovat saatavissa viikosta 35 alkaen.

Voit tutustua Lähde-väriin täältä.

Lisätiedot:
Eeva Kokkonen
Kaupallisen tuotevalikoiman päällikkö
eeva.kokkonen@novart.fi
+358 40 7099466

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Lähde

Valikoiman, tuotteet ja lisävarusteet löydät helposti verkkosivuiltamme: keittiömaailma.fi.

Rakastu täydelliseen yhdistelmään – puu ja maanläheiset sävyt keittiössä22.9.2022 06:45:00 EEST | Tiedote

Keittiön värien ikisuosikit valkoinen ja musta yhdistettyinä muihin väreihin ja materiaaleihin pitävät pintansa vuodesta toiseen, mutta näiden lisäksi suureen suosioon ovat nousseet luonnonmukaiset värit. Luonnonläheisyyttä keittiöltään kaipaava haluaa melkein poikkeuksetta lisätä keittiöönsä puun eri sävyjä, josta onkin syntynyt upea luonnon ja kodin kohtaaminen – täydellinen yhdistelmä. Ihastu eri väriyhdistelmiin ja hyödynnä neljää vinkkiä, kuinka puu yhdistyy kauniisti muiden värien kanssa.

Näillä kodin ratkaisuilla ehkäiset hävikkiä ja parannat kodin lajittelua14.9.2022 14:30:00 EEST | Tiedote

Ruokaa menee roskiin suomalaisissa kotitalouksissa yli 100 miljoonaa kiloa vuodessa. Keittiö onkin keskeisessä asemassa ympäristöä kuormittavan hävikin synnyn suhteen. Tässä tiedotteessa annamme oivaltavia vinkkejä hävikin vähentämiseen ja kierrätyksen kehittämiseen, eikä kaiken edes tarvitse tapahtua keittiössä. Keittiömaailman vinkit pitävät silmällä myös jätelain uudistusta, joka asettaa kotitalouksille portaittain uusia kierrätysvelvollisuuksia.

Novart Oy selkeyttää myyntikanaviaan – Petra-tuotteita saa jatkossa Keittiömaailma-myymälöistä2.8.2022 07:40:00 EEST | Tiedote

Vastuullisuus vahvistuu entisestään keittiöalalla – Keittiömaailma lanseerasi ensimmäisenä Suomessa ekologisen V8-laatikkomalliston15.2.2022 07:10:00 EET | Tiedote