Lahden Aluetaksi Oy

Kela-kyydit siirtyvät vuodenvaihteessa Lahden Aluetaksille

Vuodenvaihteesta alkaen Kelan korvaamiin taksimatkoihin voi valita paikallisen taksiyhtiön auton, kun lahden Aluetaksi pääsee aloittamaan Kela-kyyditykset. Kela-kyytejä voi nyt jo ennakkotilata tammikuulle paikalliselta taksitoimijalta.

Kela-kyytien tilaajien tulee päivittää taksintilausnumeronsa vuodenvaihteessa, kun Lahden Aluetaksi aloittaa Päijät-Hämeen maakunnan alueen Kela-kyytien palveluntuottajana. Ennakkotilauksia tammikuulle Lahden Aluetaksi ottaa maanantaista 20.12. alkaen vuoden loppuun saakka arkisin klo 8.00-16.00. Vuoden vaihduttua kyytejä saa joka päivä ympäri vuorokauden. Asiakkaat soittavat Kela-taksitilaukset numerosta: 0800 30123. Terveydenhuollon oma numero Kela-taksitilauksia varten on: 0800 30124.

Lahden Aluetaksin toiminnassa lähtökohtana on kokonaisvaltainen palvelu ja asiakkaasta huolehditaan alusta loppuun saakka. Asiakkaan erityistarpeet huomioidaan aina kuljetuksessa esimerkiksi esteettömyyteen ja terveydentilaan liittyen. Kelan yhteistyökumppanina Lahden Aluetaksi on turvallinen ja luotettava valinta sekä asiakkaalle että asiakkaan omaisille ja terveydenhuollon henkilökunnalle.

Lahden Aluetaksin Kela-välityksessä on koko Päijät-Hämeen alueella yli 160 tavallista taksia sekä inva- ja paaritaksia. Lahden Aluetaksin välityskeskus on alueen perinteinen ja suurin taksitoimija, joka välittää koko Päijät-Hämeen alueella taksit yksityis- ja yritysasiakkaille sekä Hyky- ja Kela-kuljetusten asiakkaille.

Lahden Aluetaksi Oy

LAHTI

Lahden Aluetaksi Oy on vuonna 1985 perustettu taksiliikenneyritys. Lahden Aluetaksin välityksessä on noin 200 autoa, jotka palvelevat asiakkaita 24/7 Lahdessa, Hollolassa, Heinolassa, Orimattilassa, Asikkalassa sekä Kärkölässä. Koulutetut kuljettajat ja asiakaspalvelijat varmistavat, että kyydit kulkevat ajallaan ja perille päästään turvallisesti.