Kenon myöhäisillan arvonnasta 200 000 euroa Lappeenrantaan

Sunnuntaina 11.2. pelattu nettipeli toi Veikkauksen etuasiakkaalle 200 000 euron voittopotin.

Kierroksella 6/2018 pelattu Kenon nettipeli toi euron panoksella pelanneelle lappeenrantalaiselle asiakkaalle hulppean voittosumman, 200 000 euroa. Pelaaja oli pelannut tunnistautuneena, joten hän saa voiton suoraan tililleen.

Keno on Veikkauksen suosituimpia pelejä ja siinä on päivittäin kolme arvontaa. Voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos, osumien määrä sekä peliin valitut kunkkukertoimet.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.