Kenosta 200 000 euroa Helsingin Pihlajamäkeen ja 50 000 euroa Kouvolaan

Helsingin Pihlajamäestä oleva nettipelaaja voitti 200 000 euroa Kenosta lauantaina (kierros 15/2019). Torstaina onni oli kohdalla Kouvolassa, missä nettipelaajan voittosumma oli 50 000 euroa.

Pihlajamäen 200 000 euron voitto tuli kymppitason täysosumalla euron rivipanoksella päiväarvonnassa, jonka peliaika päättyy kello 14.45. Kenon kahden muun arvonnan peliaika päättyy kello 20.45 ja kello 22.45.

Kouvolan voittorivi oli pelattu ilta-arvonnassa niin ikään nettipalvelu veikkaus.fi:ssä. 50 000 euroa tuonut voitto tuli kymppitason yhdeksän oikein -tuloksella viiden euron rivipanoksella kunkkunumeron osuttua. Yhdeksän oikein -tuloksen voittokerroin on kunkutettuna kymppitasolla 10 000.

Kunkkukertoimet on vaihtoehtoinen tapa pelata. Sillä voittokerroin voi yli kaksinkertaistua. Kunkkukertoimiin osallistuu panoksen suuruisella lisämaksulla. Kunkkunumero arvotaan 20 arvotun kenonumeron joukosta arvonnan päätteeksi. Mikäli arvottu Kunkkunumero löytyy rivistä, saa voitot kunkkukertoimien voittotaulukon mukaan.

Pihlajamäen voitto oli vuoden viides 200 000 euron voitto. Vähintään 100 000 euron voittoja on tullut tänä vuonna kaikkiaan jo 26 kappaletta. Vuoden toistaiseksi suurin kenovoitto on tammikuussa Pelloon osunut 500 000 euron täysosuma.

Keno on kolme kertaa päivässä arvottava numeroveikkauspeli. Pelissä riville valitaan 2–10 pelinumeroa 70 numerosta. Arvonnassa arvotaan 20 numeroa 70:stä. Voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos sekä osumien määrä.