Kenosta 200 000 euroa Sodankylään sekä 100 000 euroa Lapualle ja Pudasjärvelle

Kenosta voitettiin viikolla 32 lukuisia muhkean kokoisia voittoja. Viikon suurin voitto, 200 000 euroa, meni torstaina Sodankylään.

Kenon ilta-arvonnasta torstaina voitettu 200 000 euron voitto oli pelattu Sodankylän R-kioskilla. Voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla ja euron panoksella. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

Kenosta voitettiin viime viikolla myös kaksi 100 000 euron voittoa. Toinen voitoista oli pelattu torstaina ABC Lapualla. 50 sentin panoksella pelattuun riviin osui Kenon päiväarvonnassa kymmenen numeron täysosuma, joka toi 100 000 euron voiton.

Sunnuntaina pudasjärveläisen nettipelaajan kenoriviin osui ilta-arvonnassa 100 000 euron voitto. Voitto tuli 50 sentin panoksella ja kymmenen numeron täysosumalla.

Molemmat voittajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voittonsa suoraan tileilleen.

Keno on Veikkauksen suosituimpia pelejä ja siinä on päivittäin kolme arvontaa. Voittoon vaikuttavat pelirivin numeroiden määrä eli kenotaso, valittu panos ja osumien määrä. Kenon voittotaulukosta voi tarkistaa voiton suuruuden.