Kenosta 200 000 euron voitto Alajärvelle - voittajan haaveissa fanimatka jalkapallo-otteluun

Autonhuoltotyöt keskeytyivät iloisesti keskiviikkona 2.5., kun alajärveläinen mies meni tarkastamaan netistä huoltoon tarvittavan varaosan hintaa. Samalla hän tarkisti Alajärven K-Supermarketiin jättämänsä Keno -pelin päiväarvonnan numerot. Kahdesta yhden euron rivistä toisessa oli päiväarvonnan kaikki kymmenen numeroa oikein, joilla tuli 200 000 euron voitto.

- Vaimo piti ottaa avuksi tarkistamaan numeroita. Tykkään hoitaa asiat heti kerralla valmiiksi, joten soitin kaverin autokuskiksi että lähdetään heti huomenna käymään Helsingissä lunastamassa voitto pois, voittaja nauraa.

-Kädet tärisivät ja yö meni heräillessä, kun piti käydä varmistelemassa arkusta voittolappua, että onko tämä tosiaan totta ja onhan kuponki edelleen tallessa.

Urheilua innokkaasti seuraava voittaja saattaa sijoittaa osan potista fanimatkaan.

-En ole matkustellut elämässäni, mutta nyt voisi olla mahdollista lähteä ulkomaille katsomaan vaikkapa jokin suurempi jalkapallo-ottelu. Voitto tuli kyllä hyvään saumaan, kun remonttia pitää tehdä ja maksaa asuntovelkaa pois. Jenkkiauto on ollut myös perhepiirissä pitkään haaveena, joten ehkäpä sellaista voisi myös katsella ja alkaa kunnostella. Mutta matalalla profiililla tietenkin mennään ja varaosien hinnasta tietysti tingitään jatkossakin.

-Joskus on osunut urheiluvedoista ja Vikinglotosta kaverin kanssa pienempiä voittoja, mutta ei koskaan mitään tällaista. Ihan uskomatonta, että unet tulivat todeksi ja nyt natsasi tosissaan! alajärveläinen tunnelmoi Veikkauksen voittokahveilla.

Mikäli voittaja olisi pelannut rivinsä Veikkaus-kortilla, hän olisi saanut voittorahansa suoraan tilille.

Veikkauksen julkaisemia haastatteluja tehdään vain voittajien luvalla, ja ne julkaistaan voittajien hyväksymässä muodossa. Voittaminen arvontapeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Toimituksille tiedoksi: Voittaja ei anna lisätietoja voitosta.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).