Kesän 2022 Arki virtaa -musaskaba käynnistyy

Kymenlaakson Sähkö järjestää yhteistyössä Radio Kaakon ja AK Sound & Music Servicen kanssa Arki virtaa -musaskaban, jossa muusikot pääsevät näyttämään kykynsä. Tänä vuonna etsimme energistä kesäbiisiä.

Arki virtaa -musaskaba on tarkoitettu kaikille sooloesiintyjille ja yhtyeille. Kilpailun finalistit saavat äänestyksen aikana näkyvyyttä ja kuuluvuutta sekä finaaliesityksestä tehtävän videon käyttöönsä. Lisäksi voittaja saa 1500 euron palkinnon, biisilleen radiosoittoa sekä artistiesittelyn KSOY:n asiakaslehdessä.

Arki virtaa -musaskaba järjestettiin ensimmäistä kertaa vuonna 2021. Silloin musaskaban voitti kouvolalainen artisti Tanto kappaleellaan Se virtaa taas.

Osallistuminen kilpailuun on helppoa

Kilpailun osallistumisaika on 25.4.–29.5.2022. Kilpailuun voi osallistua lähettämällä äänityksen tai videoidun esityksen kilpailubiisistä KSOY:n verkkosivujen kautta.
- Karsintavaiheessa biisinäyte tulee vain tuomariston käyttöön, kertoo kilpailua KSOY:lla järjestelevä Kirsi Rasanen. Toivomme, että artistit uskaltavat lähettää kilpailuun biisin matalalla kynnyksellä, vaikka heillä ei olisikaan mahdollisuutta äänittää tai videoida ammattitasoista materiaalia.

Tuomaristo valitsee kesäkuun alussa kolme finalistia, ja he pääsevät toteuttamaan kappaleestaan videonauhoituksen. Finaalivideon nauhoituksesta vastaa AK Sound & Music Service. Kaikki finalistit saavat oman videon omaan käyttöönsä.

Yleisö äänestää voittajan

Finalisteille tuotetut videot asetetaan yleisöäänestykseen Kymenlaakson Sähkön verkkosivuille 27.6.–10.7.2022. Äänestyksen ja koko Arki virtaa -musaskaban voittaja julkistetaan Radio Kaakon finaalilähetyksessä 12.7.2022.

Kaikki kilpailun lisätiedot löytyvät KSOY:n verkkosivuilta ja kilpailu kuuluu myös Radio Kaakon aalloilla.

Lisätietoja: viestinta@ksoy.fi

Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 135 miljoonaa euroa, ja konsernissa työskentelee noin 60 asiantuntijaa. Olemme alueemme merkittävin energiayhtiö asiakasmäärällä mitattuna. Palvelemme yli 100 000 asiakasta pääasiassa neljän maakunnan alueella — Kymenlaakson lisäksi Etelä-Karjalassa, Uudellamaalla sekä Päijät-Hämeessä. Toimipaikkamme sijaitsevat Kouvolan Elimäellä ja Kotkassa.

Meddelande till medierna 3.3.2022, Kymmenedalens El:s bokslut 20213.3.2022 13:46:49 EET | Tiedote

Elförbrukningen och -försäljningen ökade men resultatet blev svagare än förväntat på grund av de höga marknadspriserna i slutet av året. I Finland ökade elförbrukningen med sex procent jämfört med året innan. Inom nättjänster ökade Kymmenedalens El:s leveransmängder med tio procent och inom elförsäljning med tretton procent jämfört med året innan. Året var dock mycket svårt för elförsäljningen, berättar verkställande direktör Aku Pyymäki. Förlusterna inom elförsäljningsverksamheten i slutet av året försvagade resultatet för hela koncernen avsevärt. Spotpriset på el steg i Finland till en rekordhöjd på 72 €/MWh och var 158 procent högre än året innan.

Kymenlaakson Sähkö Oy tilinpäätöstiedote 3.3.20223.3.2022 13:44:18 EET | Tiedote

Sähkön käyttö ja myynti kasvoivat, mutta tulos jäi ennakoitua heikommaksi loppuvuoden korkeiden markkinahintojen vuoksi. Suomessa sähkön kulutus kasvoi kuusi prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Kymenlaakson Sähkön toimitusmäärä verkkopalveluissa kasvoi kymmenen prosenttia ja sähkönmyynnissä kolmetoista prosenttia edellisvuotta suuremmaksi. Vuosi oli kuitenkin erityisen vaikea sähkönmyynnin osalta, kertoo toimitusjohtaja Aku Pyymäki. Sähkön spot-markkinahinta nousi Suomessa ennätystasolle 72 €/MWh ja oli 158 prosenttia edellisvuotta korkeampi. Sähkönmyyntitoiminnan tappiot vuoden lopulla heikensivät huomattavasti koko konsernin tulosta.