Kesärauha julkisti puolet ensi kesän esiintyjistään!

Kesärauha-festivaali julkisti puolet ensi kesän esiintyjistään. Torstaina julkistetun tanskalaisen Mew'in lisäksi Turun Vanhalla Suurtorilla nähdään 5.-6.6.2020 muun muassa Samuli Putro, Gettomasa, norjalainen rockpumppu Honningbarna sekä legendaarinen Terveet Kädet.

Norjalainen punkrock-bändi Honningbarna on aiemmin esiintynyt Turussa Dynamossa ja Gongissa.

PUOLET KESÄRAUHAN ESIINTYJISTÄ ON JULKISTETTU - LIPUNMYYNTI KÄYNNISTYY MAANANTAINA 11.11. KLO 12.00!

Kesäkuun 5.-6.6.2020 vietettävä Kesärauha-festivaali julkisti puolet ensi kesän esiintyjistään. Kotimaisen lauluntekijäperinteen kärkinimistä Turun Vanhalla Suurtorilla nähdään Samuli Putro sekä hurjassa nosteessa oleva Antti Autio, Suomen indieskenen helmet, kuten The Hearing  ja Karina. Rockimpaa ja punkimpaa puolta Kesärauhassa edustavat norjalainen punkrock-yhtye Honningbarna, legendaarinen Terveet Kädet ja pitkän tauon jälkeen Turussa nähtävä Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi. Kovatasoista kotimaista räppiä Kesärauhaan tuovat Gettomasa, Ibe sekä samalla erityispitkällä slotilla esiintyvät SOFA + F + Yeboyah

Kesärauha kertoo, että lähitulevaisuudessa on luvassa vielä useita mielenkiintoisia ulkomaisia ja kotimaisia artistijulkistuksia. Kesärauhan lipunmyynti alkaa maanantaina 11.11. klo 12.00. Tähän mennessä julkistetut esiintyjät kokonaisuudessaan:

MEW performs “And The Glass Handed Kites”-album (DK),Olavi Uusivirta, Ruusut, 22-Pistepirkko, Antti Autio, Erki Pärnoja (EE), Gettomasa, Honningbarna (NOR), IBE, Jesse Markin, Karina, Louie Blue, Maustetytöt, Plutonium 74, Samuli Putro, Sofa + F + Yeboah /, Terveet Kädet, The Hearing,  Tiisu, Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi

Lipunmyynti alkaa maaanantaina 11.11. klo 12.00 Ticketmasterissa.

Taiteellinen johtaja: Pietu Sepponen / 044 556 6113 pietu.sepponen@sunborn.com

Festivaalijohtaja: Juha Leinonen / 044 556 6108 juha.leinonen@sunborn.com

Ensimmäisenä vuotena Kesärauha myi lippunsa ennakkoon loppuun. Ensi kesän lipunmyynti käynnistyy maanantaina 11.11. klo 12.00. (c) Eetu Kevarinmäki
Samuli Putro esiintyy Kesärauhassa 5-6.6.2020.
Kesärauhan 20 ensimmäistä artistijulkaisua. (c) Milla Grönroos

Sunborn Live on konsertti- ja tapahtumajärjestäjä, joka tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Sunborn Live kuuluu turkulaiseen hotelli-, ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan Sunborn-konserniin, joka tunnetaan mm. Naantalin Kylpylän, Ruissalon Kylpylän, Helsingin Kulttuuritalon ja Logomon Teatron pyörittäjänä.

KESÄRAUHA 2021 sai parikymmentä uutta kiinnitystä tämän vuoden jo julkistetusta ohjelmistosta10.6.2020 15:30:00 EESTTiedote

Tiedote, julkaisuvapaa heti Viime viikolla uutisoitiin Kesärauha-festivaalin siirtymisestä ensi kesäkuulle 11.-12.6.2021. Jo julkistetun Mew:in lisäksi ensi kesäkuun ohjelmistoon liittyy 19 muuta artistia, joiden oli alunperin tarkoitus esiintyä tämän vuoden Kesärauhassa. Ohjelmistoon on myöhemmin luvassa vielä lukuisia artisteja kesältä 2020 sekä myös aivan uunituoreita julkistuksia. Tänään Kesärauhaan 2021 tervetulleiksi toivotetaan: Olavi Uusivirta, Ruusut, Maustetytöt, 22-Pistepirkko, Honningbarna (NO), Antti Autio, Erki Pärnoja (EE), Eevil Stöö + Ex Tuuttiz + Aivovuoto, F + Sofa + Yeboyah, Gettomasa, Jesse Markin, Joensuu 1685, Karina, Louie Blue, Plutonium 74, Samuli Putro, Tiisu, The Holy, The Hearing. Jo ostetut yhden ja kahden päivän liput käyvät uuteen ajankohtaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi voi lipun palauttaa Ticketmasteriin 21.8.2020 mennessä. Tarkemmat ohjeet lippujen kanssa toimimiseen löydät osoitteesta: www.kesärauha.fi. Lipunmyynti jatkuu toistaiseksi

Reckless Love juhlistaa 10-vuotista uraansa soittamalla maailmanlaajuisen livestream-keikan!10.6.2020 15:00:58 EESTTiedote

10-vuotista debyyttialbumiaan ja kansainvälistä uraansa juhlistava, hyväntuulisen metallin sanansaattaja Reckless Love, astuu lauantaina 4.7.2020 klo 20.00 Helsingin Kulttuuritalon estradille. Osana menestyksekästä Sunborn Live Stream-konseptia esiintyvä Reckless Love on luvannut toteuttaa äärimmäisen viihdyttävän juhlakeikkastreamin. Tämä 80-luvun vaikutteita häpeilemättä viljelevä ryhmä tuli ryminällä kotimaiselle musiikkikentälle julkaistessaan bändin nimeä kantavan debyyttialbuminsa 2010. Tie vei miehet vuosikymmenen mittaiselle seikkailulle isoja kertosäkeitään, isoja kitarasoundejaan ja isoja tukkiaan maailman isoille lavoille pyörittelemään. Siinä sivussa nelikko ehti julkaisemaan kolme albumillista lisää materiaalia, joista kultarajan rikkoneen Animal Attractionin 2012, sitä seuranneen Spiritin 2014 ja viimeisimpänä InVaderin 2016. ”Kymppivuotiskiertuetta ei päästy sattuneesta syystä tänä vuonna tien päälle juhlimaan, joten päätimme ottaa vallitsevasta tilanteesta kaiken mahdol