Kesärauha siirtyy elokuun loppuun 21.-22.8.2020

Kesärauha siirtää tapahtuman elokuun toiseksi viimeiseen viikonloppuun. Jo nyt uuteen yleisöennätykseen matkalla oleva festivaali tekee kaikkensa, jotta tänä kesänä Kesärauhaa voitaisiin juhlia.

Koronavirustilanne on pitänyt Kesärauhan järjestäjät varpaillaan viimeiset viikot. Olosuhteiden käytyä entistäkin haastavimmiksi alettiin varotoimenpiteenä selvittää tapahtuman siirtämistä uuteen ajankohtaan.

“Festivaalin järjestäminen alkuperäisessä ajankohdassa olisi ollut liian epävarmaa. Vaikka tämän hetken ohjeistuksella festivaalin saisi kesäkuussa järjestää, emme halunneet ottaa sitä riskiä, että tapahtuma jouduttaisiin perumaan muutaman viikon varoajalla.” Kesärauhan festivaalijohtaja Juha Leinonen kertoo.

Iloisena uutisena kerrottakoon, että lähes kaikki alkuperäiseen ajankohtaan julkistetuista artisteista nähdään Kesärauhassa myös elokuussa. Päiväkohtaiseen ohjelmistoon tuli siirron myötä muutamia logistisia vaihdoksia soittopäivien suhteen. Valitettavasti Honningbarnaa ja Xysmaa ei uudessa ajankohdassa nähdä. Kesärauha kertoo myös, että uusi artistijulkistuksia on vielä luvassa aivan lähipäivinä.

“On hienoa huomata kuinka positiivinen tsemppihenki musa-alan toimijoiden välillä näinä vaikeina aikoina vallitsee. Tapahtuman siirto otettiin bändien osalta ymmärryksellä vastaan ja on uskomaton onni, kuinka suurelle osalle uusi ajankohta sopi. Iso kiitos kuuluu myös Turun kaupungille nopeasta reagoinnista ja tuesta uusien päivämäärien kanssa.”, Kesärauhan taiteellinen johtaja Pietu Sepponen iloitsee.

Jo ostetut liput käyvät uuteen ajankohtaan sellaisenaan, jos uusi päivä ei sovi lippurahat palautetaan asiakkaalle. Lipun palautukset ja päivälippujen päittäin vaihtamiset on mahdollista tehdä 30.4.2020 mennessä. Ohjeet alla ja www.kesärauha.fi.

“Toivomme, että tekemästämme siirrosta huolimatta, olosuhteet muuttuisivat mahdollisimman pian suotuisiksi täysipainoisen festivaalikesän toteutumiseksi. Mitä paremmin nyt maltamme noudattaa viranomaismääräyksiä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä rakkauden kesä tulee koittamaan meille kaikille.”, Sepponen pohtii toiveikkaana.

Torstaille 4.6.2020 suunnitellun ja jo loppuunmyydyn Punk in Drublic -tapahtuman osalta selvitämme tilannetta yhdessä artistien edustajien kanssa ja tiedotamme mahdollisista muutoksista tapahtuman suhteen heti tilanteen selvittyä. Koska kyseessä on ympäri Eurooppaa kiertävä festivaali, pitää jokaisen maan tilanne ja viranomaismääräykset ottaa huomioon ennen kokonaiskuvan muodostamista. Näin ollen uutisia mahdollisista muutoksista Suomenkaan osalta ei ole välttämättä odotettavissa ihan lähiviikkoina. Teemme kuitenkin koko ajan parhaamme ja kiitämme lipunostaneita kärsivällisyydestä.

Kesärauha 2020

Pe-La 21.-22.8.2020

Vanha Suurtori, Turku

pe 21.8.2020

MEW performs “And The Glass-Handed Kites” -album,  ACID ARAB (live) (FR), 22-PISTEPIRKKO, BOBBY OROZA, GHOST WORLD, GRANDE MAHOGANY, IBE, ISAAC SENE, KARINA, LXANDRA, PAPERI T & KHID, RISTO - Aurinko Aurinko Plaa Plaa Plaa -albumikeikka, TERVEET KÄDET, TIISU, THE HOLY, VIEW + lisää tulossa

la 22.8.2020

OLAVI UUSIVIRTA, RUUSUT, AMASON (SE), ANTTI AUTIO, ERKI PÄRNOJA (EE), EEVIL STÖÖ + EX TUUTTIZ + AIVOVUOTO, F + SOFA + YEBOYAH, GETTOMASA, JAAKKO AUKUSTI, JESSE MARKIN, JOENSUU 1685, LOUIE BLUE, LÄHIÖBOTOX, MAUSTETYTÖT, PK KERÄNEN & VALTTERI LAURELL, PLUTONIUM 74, SAMULI PUTRO, THE HEARING, TUOMAS HENRIKIN JEESUKSEN KRISTUKSEN BÄNDI + lisää tulossa

LIPUT:

Päiväkohtaisten lippujen vaihtaminen päittäin: https://1u.fi/8tlYV

Aihe: Kesärauhan siirto

Tilitietoihin: -

Lipun palautus: http://bit.ly/lipunpalautus

Aihe: Kesärauha peruutus

Täytä tilitiedot

2 päivän lippu - 89,00 €

Yhden päivän liput - 67,50 €

Pidä Saaristo Siistinä Ry:n Rantarauha & Saaristorauha -lipputyypit (+ 5-10 €)

www.ticketmaster.fi/kesärauha

Festivaalin ikäraja on K-18.

Festivaalijohtaja: Juha Leinonen / 044 556 6108 juha.leinonen@sunborn.com

Taiteellinen johtaja: Pietu Sepponen / 044 556 6113 pietu.sepponen@sunborn.com

Tuotantopäällikkö: Vesa Sytelä / 0400 836 006 vesa@sytela.fi

Tiedottaja: Laura Vanonen / 044 5566174 laura.vanonen@sunborn.fi

Sunborn Live on konsertti- ja tapahtumajärjestäjä, joka tuottaa kovatasoisia live-tapahtumia pääasiassa Varsinais-Suomessa ja pääkaupunkiseudulla. Sunborn Live kuuluu turkulaiseen hotelli-, ravintola-, tapahtuma- ja catering-alan Sunborn-konserniin, joka tunnetaan mm. Naantalin Kylpylän, Ruissalon Kylpylän, Helsingin Kulttuuritalon ja Logomon Teatron pyörittäjänä.

LOST IN MUSIC SIIRTYY VUODELLA ETEENPÄIN 18.8.2020 11:00:09 EESTTiedote

Suomen suurinta klubifestivaalia Lost In Musicia ei järjestetä tänä syksynä. Festivaali oli tarkoitus järjestää 14:sta kerran 8.-10.10.2020 ympäri Tampereen keikkapaikkoja. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran lokakuussa 2021 ja samalla juhlitaan Lost In Musicin 15-vuotista taivalta. Vuodelle 2020 ostetut Blind bird -liput käyvät vuoden 2021 tapahtumaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi, voit palauttaa liput Tiketin verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella www.tiketti.fi/palautalippuja 18.10.2020 mennessä. Tapahtuman promoottorina ensimmäistä vuotta ollut Pietu Sepponen pahoittelee harmillisia olosuhteita, mutta näkee tulevaisuudessa siintävän juhlavuoden valoisana: ”Koimme, ettei näissä vallitsevissa olosuhteissa lopulta ollut mahdollista järjestää riittävän täysipainoista ympäri kaupunkia levittäytyvää festivaalia, joka on tullut tutuksi täyteen pakkautuneista keikkapaikoista ja hikisistä livekeikoistaan. Katseet on luotu kohti syksyn 2021 Lost In Musicin 15-vuotisjuhlia, j