Keski-Suomen Kasvupolku®: Voittajaksi valittiin Tasoitetalo Oy

Tuomaristo uskoo, että voittajayritys Tasoitetalo Oy mullistaa perinteisen alan uudenlaisella automaatiolla. Kasvupolun kunniamaininnan sai Crazy Town Oy.
Keski-Suomen Kasvupolun voittajaksi valittiin Tasoitetalo Oy. Kunniamaininnan sai Crazy Town Oy.

Keski-Suomen Kasvupolun voittajaksi valittiin jyväskyläläinen Tasoitetalo Oy. Kunniamaininnan sai jyväskyläläinen Crazy Town Oy.

Tuomaristo uskoo, että voittajayritys Tasoitetalo Oy mullistaa perinteisen alan uudenlaisella automaatiolla. Yritys on osoittanut kykynsä kasvaa ja sillä on määrätietoinen asenne työn kehittämiseen.

Tasoitetalo Oy on sisäpuolen tasoitus-ja maalaustöihin erikoistunut yritys, jolla on selkeä ja yksinkertainen konsepti kipsilevykohteiden toteuttamiseen.

Tuomaristo koki, että kunniamaininnan saaneen Crazy Town Oy:n pitkäjänteinen työ, yhteisöllisyys ja verkostojen kerroksellisuus ovat tälle yritykselle poikkeuksellisia kasvun mahdollistajia. Yritys vastaa ylivoimaisella tavalla juuri nyt muuttuvan työelämän haasteisiin.

Crazy Town Oy tarjoaa parhaan mahdollisen työ- ja kasvuympäristön työn tekijöille ja yrityksille. Asiakkaina on kaikkea freelancereista ja yksinyrittäjistä mikroyrityksiin sekä suurempien yritysten asiantuntijoihin ja tiiimeihin. Crazy Townin ratkaisuja ovat toimivimmat jaetut toimitilat, osaamisen kehittämisen työkalut sekä loistava yhteisö uuden bisneksen tekemiseen.

Yritykset etenevät valtakunnalliseen finaaliin 100 parhaan kasvuyrityksen joukkoon. Finalistijoukosta valitaan Startup ja Start Again -sarjojen parhaat yritykset valtakunnallisessa Kasvu Open Karnevaalissa. Tapahtuma järjestetään 23.-24.10.2019 Jyväskylässä.

Kasvupolun maksuttomaan sparraukseen osallistuivat myös Laajis OySmilePower Oy ja Share Park Jyväskylästä, Memorandum Unlimited Oy ja Puttipaja Oy Vaajakoskelta, Solartukku OyTriptek.eu ja Porido Oy Keuruulta, Huopatehdas J.Alho ja Finnvolt Oy Jämsästä, Keox Oy Kuusasta sekä FoxDo Oy Sipoosta.

Tuomaristoon kuuluivat Sari Kautto (Azets), Tapani Laitinen (Witas), Ari Piesala (Karstulan seutu), Sari Saarinen (yrityskehittäjä) ja Markus Mäntynen (Kasvu.io).

Kasvupolun lisätiedot

Oona Ikonen
oona.ikonen@bang.fi

Kasvu Open on valtakunnallinen sparrausohjelma pk-yrityksille, joka auttaa yrityksiä niiden kasvuhaasteissa. Sparraus on valituksi tulleille yrityksille maksutonta. Vuoden 2019 aikana noin 400 yrityksen kasvusuunnitelmaa sparrataan yli tuhannen asiantuntijan voimin. Vuosi huipentuu Kasvu Open Karnevaaliin lokakuussa 2019, jossa 100 finalistin joukosta valitaan Suomen parhaat kasvuyritykset.

Keski-Suomen Kasvupolun polkukumppanit ovat Keski-Suomen Liitto, Keski-Suomen Kauppakamari, Keski-Suomen Yrittäjät, Kehittämisyhtiö Keulink Oy, Witas Oy, Jämsek Oy, SSYP Kehitys Oy, Kehittämisyhtiö Karstulanseutu, Azets Insight Oy, Laukaan kunta ja Jyväskylän koulutuskuntayhtymä Gradia.

*Aava&Bang Oy on valtuutettu Kasvu Open -tapahtumien järjestäjä ja voittoa jakamattoman Kasvu Open Oy:n osakas. Muut osakkaat ovat Keski-Suomen kauppakamari, Jyväskylän kaupunki ja Kasvun Roihu Oy.

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille pk-yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Olemme kasvaneet pienestä pilottihankkeesta koko Suomen kattavaksi ja koko kasvuyrityskentän läpäiseväksi toimijaksi. Tavoitteemme on sytyttää kasvukipinä sellaisissakin yrityksissä, joissa sitä ei vielä ole.

Vuonna 2018 Kasvu Openille myönnettiin Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinto sekä European Enterprise Promotion Award, joka on Euroopan komission jakama tunnustus menestyksekkäimmille yritystoiminnan ja yrittäjyyden edistäjille.