Keskimaan hallitus jatkaa vuoden 2021 kokoonpanolla

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 16.12.2021 valittiin hallitus vuodelle 2022. Keskimaan hallitus jatkaa työtään tulevana vuonna entisellä kokoonpanolla. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Sami Kettunen.

Vuodesta 2016 lähtien Keskimaan hallintoneuvoston puheenjohtajana toiminut Sami Kettunen jatkaa tehtävässä (kuvassa vasemmalla). Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen toimii hallituksen sihteerinä (kuvassa oikealla). Kuva: Anne Kalliola

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 16.12.2021 hallituksen jäseniksi vuodeksi 2022:

Lamberg Juha-Antti, professori

Tikkanen Suvi, markkinointijohtaja

Uotinen Markku, toimitusjohtaja

Äänismaa Pekka, elinkeinopäällikkö

Määttä Antti, toimitusjohtaja, pj

Keskimaan hallituksen puheenjohtajana toimii Osuuskauppa Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Keskimaan hallituksen sihteerinä toimii talousjohtaja Niko Toivanen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2022 jatkaa toimitusjohtaja Sami Kettunen Jyväskylästä ja hallintoneuvoston varapuheenjohtajana jatkaa omistajayrittäjä Maria Hanho Keuruulta.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Hotellien, ravintoloiden ja liikennekaupan kehitys siivitti Keskimaan tuloksen ja liikevaihdon kasvuun − ruokakaupan tulos heikkeni9.8.2022 09:59:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi−kesäkuun liikevaihto oli 346,7 miljoonaa euroa, missä oli kasvua 9,7 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Tammi−kesäkuun operatiivinen tulos oli 8,3 miljoonaa euroa, mikä on noin 4,2 miljoonaa euroa parempi kuin viime vuonna. Koronarajoituksien purkautuminen näkyy liikevaihdon kasvuna etenkin matkailu- ja ravitsemiskaupassa.

Keskimaan vuoden esihenkilöt palkittiin17.6.2022 09:30:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 esihenkilöt on palkittu. Vuoden 2021 esihenkilöt palkittiin Keskimaan arvojen mukaisesti, palkittavia oli tällä kertaa neljä. Osuuskauppa Keskimaan vuoden 2021 palkitut esihenkilöt ovat marketpäällikkö Katja Hyötyläinen S-market Äänekoskelta, hotellipäällikkö Kirsi Tarkkanen Solo Sokos Hotel Paviljongista, marketpäällikkö Minna Varjoranta S-market Keuruulta sekä ravintolapäällikkö Paula Janhonen ravintola VENN ja Green EGG.