Keskimaan hallitus jatkaa vuoden 2021 kokoonpanolla

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 16.12.2021 valittiin hallitus vuodelle 2022. Keskimaan hallitus jatkaa työtään tulevana vuonna entisellä kokoonpanolla. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Sami Kettunen.

Vuodesta 2016 lähtien Keskimaan hallintoneuvoston puheenjohtajana toiminut Sami Kettunen jatkaa tehtävässä (kuvassa vasemmalla). Keskimaan talousjohtaja Niko Toivanen toimii hallituksen sihteerinä (kuvassa oikealla). Kuva: Anne Kalliola

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 16.12.2021 hallituksen jäseniksi vuodeksi 2022:

Lamberg Juha-Antti, professori

Tikkanen Suvi, markkinointijohtaja

Uotinen Markku, toimitusjohtaja

Äänismaa Pekka, elinkeinopäällikkö

Määttä Antti, toimitusjohtaja, pj

Keskimaan hallituksen puheenjohtajana toimii Osuuskauppa Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Keskimaan hallituksen sihteerinä toimii talousjohtaja Niko Toivanen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2022 jatkaa toimitusjohtaja Sami Kettunen Jyväskylästä ja hallintoneuvoston varapuheenjohtajana jatkaa omistajayrittäjä Maria Hanho Keuruulta.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Odotettu kauneuden erikoisliike Emotion Seppälä avataan26.1.2022 11:15:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa uuden kauneuden erikoisliikkeen, Emotion Seppälän, torstaina 27.1.2022. Myymälä sijaitsee Prisma Seppälän kiinteistössä, uudistuneen Parturi-kampaamo Seppälän viereisessä liiketilassa. Emotion on yhteydessä parturi-kampaamon palveluihin, joten myös kampaamopalvelut hiustenhoitotuotteineen löytyvät palveluvalikoimasta laajan kosmetiikkavalikoiman lisäksi. Emotion Seppälä on 38. Emotion-ketjun myymälä Suomessa.

Keskimaa palkkaa satoja kesätyöntekijöitä – kesätyöhaku on nyt käynnissä21.1.2022 09:10:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tavoitteena on työllistää kesällä 2022 useita satoja kesätyöntekijöitä sekä edellisvuosien tavoin työelämään ensikertaa tutustuvia kesäharjoittelijoita. Keskimaan kesätyöt ovat monipuolista asiakaspalvelutyötä myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissä eri puolilla Keski-Suomea. Hakuaika kesätöihin on parhaillaan käynnissä, päättyen 6.2.2022. 15–17-vuotiaille nuorille ensikertalaisille suunnattu Tutustu työelämään ja tienaa -kesätyöharjoitteluhaku alkaa myöhemmin keväällä.

Keskimaa aloittaa terveysturvallisuussyistä YT-neuvottelut koskien Sale Hankasalmen mahdollista myymälän sulkemista17.1.2022 15:00:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa aloittaa yhteistoimintaneuvottelut koskien Sale Hankasalmen mahdollista liiketoiminnan lopettamista ja myymälän sulkemista. Neuvottelujen taustalla on kiinteistön heikko kunto ja siihen liittyvät terveysturvallisuussyyt. Neuvottelut koskevat yhteensä kuutta henkilöä, joille tullaan tarjoamaan töitä Keskimaan muista yksiköistä, mikäli Sale Hankasalmen myymälä päädytään sulkemaan.

Keskimaan sähköautojen ABC-latausverkosto laajenee Joutsaan14.1.2022 10:45:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa perjantaina 14.1.2022 Joutsan ABC-liikennemyymälän yhteyteen sähköautojen suurteholatausaseman. Keväällä 2021 käynnistynyt S-ryhmän valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen on edennyt nopeasti ympäri Suomen. Keskimaan ensimmäinen 12 autopaikan ABC-suurteholatausasema avattiin Jyväskylään, Prisma Palokan yhteyteen marraskuussa 2021. Joutsan avauksen jälkeen Keskimaan ABC-latausverkosto laajenee Viitasaarelle.