Keskimaan S-market Kolmikulmaan ja S-market Kuokkalaan mittavat myymäläuudistukset

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan Jyväskylässä. Molemmat S-marketit remontoidaan uudistuneen S-market -ilmeen mukaisiksi myymälöiksi. Myymäläuudistuksessa kaikki myymäläkalusteet uusitaan kylmäkalusteita myöten. Remonttityöt alkavat elokuun lopulla. S-marketien uudistuksien myötä tavoitteena on tarjota asiakkaille entistä parempi ostokokemus.

S-market Kolmikulma ja S-market Kuokkala kokevat syksyn aikana täydellisen uudistuksen, kun myymälät saavat uuden S-market -ilmeen. Elokuun aikana alkavissa remonteissa kaikki kalusteet uusitaan ja kylmäkalusteet vaihdetaan energiatehokkaisiin ovellisiin hiilidioksidikalusteisiin. Myös myymälöiden valikoimat päivitetään vastaamaan entistä paremmin lähiasukkaiden tarpeita. Myymäläuudistusten kustannusarviot ovat noin 900 000 € per myymälä.

S-market Kolmikulmassa myymäläuudistuksen myötä myymälä saa uuden, raikkaan ilmeen, joka vastaa entistä paremmin kaupunkilaisten asiakkaiden odotuksia ja tarpeita. Muutos ei koske vain asiakastiloja, vaan myös henkilökunta saa uudet toimisto- ja sosiaalitilat.

− Yksi merkittävä painopiste S-market Kolmikulman uudistuksessa on yleisilmeen ja kalusteiden lisäksi myymälämme valikoima, jota uudistetaan vastaamaan paremmin asiakkaidemme toiveita. Valikoimissa huomioidaan erityisesti heti nautittavat tuotteet, kuten lounasruuat, kylmät juomat sekä välipalatuotteet, joille on kova kysyntä alueemme asiakkaiden keskuudessa, kertoo S-market Kolmikulman marketpäällikkö Heini Reinikka.

S-market Kuokkalassa uudistettiin jo alkuvuoden aikana pullonpalautusautomaatit, sekä kassat. Samassa yhteydessä otettiin käyttöön itsepalvelukassat. Nyt tehtävän remontin myötä S-market Kuokkalan valikoimiin saadaan jopa 1 000 uutta tuotetta. Valikoimasuunnittelussa on kuunneltu erityisesti lähialueen asiakkaiden toiveita.

– On todella hienoa, että saamme pian tarjota asiakkaillemme entistä viihtyisämmät myymälätilat. Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita valikoimien suhteen ja yhtenä isona uudistuksena saamme myymäläämme paljon toivotun paistopisteen, jossa paistetaan tuoreet leipomotuotteet päivittäin, iloitsee S-market Kuokkalan marketpäällikkö Mira Pekkarinen.

Keskimaa on sitoutunut parantamaan liiketoimintansa ympäristövaikutuksia ja tukemaan ekologisesti vastuullista toimintaa. Hiilijalanjäljen ja kulutuksen pienentämiseksi energianhankintaa ja -käyttöä optimoidaan ja uudistetaan jatkuvasti. Kaikki S-market Kolmikulman ja S-market Kuokkalan kylmäkalusteet päivitetään uudistuksen yhteydessä hiilidioksiditekniikkaan, joiden avulla saadaan jopa 40 % energiansäästöä.

Myymälät ovat avoinna koko uudistuksen ajan. Remonttia tehdään myös öisin, jotta asiakkaille aiheutuu mahdollisimman vähän häiriötä. Asiakkaita pidetään ajan tasalla uudistuksien etenemisestä myymälöissä opastein sekä myymälöiden Facebook-sivustoilla. S-market Kuokkalan uudistuneen myymälän avajaisia päästään juhlimaan jo marraskuussa ja S-market Kolmikulman avajaisia joulun alla.

Osuuskauppa Keskimaa, Mikko Lehtinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3032
Osuuskauppa Keskimaa, Jarno Minkkinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3039
Osuuskauppa Keskimaa, Heini Reinikka, S-market Kolmikulman marketpäällikkö, 010 767 4402
Osuuskauppa Keskimaa, Mira Pekkarinen, S-market Kuokkalan marketpäällikkö, 010 767 4114

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.

Joonas Heiskanen Jyväskylän Prisma Seppälän johtajaksi2.12.2019 14:16:16 EETTiedote

KTM Joonas Heiskanen on nimitetty Prisma Seppälän johtajaksi 1.1.2020 alkaen. Hän vastaa Prisman liiketoiminnan tuloksesta, henkilöstöstä sekä yhteistyöstä vuokralaisten ja asiakkaiden kanssa. Joonas Heiskanen on suorittanut S-Trainee-valmennuksen Osuuskauppa Peeässässä vuosina 2010-2011. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kuopion S-market Pitkälahdesta, jossa hän on toiminut marketpäällikkönä. − On mahtava päästä osaksi rautaisten ammattilaisten työryhmää, mitä parhaimmalle kauppapaikalle kehittämään edelleen Suomen parasta Prismaa, toteaa tammikuussa aloittava Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.

Jyväskylän Klubin tilat Osuuskauppa Keskimaan omistukseen29.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Hannikaisenkatu 37:n kiinteistössä, Original Sokos Hotel Alexandran yhteydessä sijaitsevista Jyväskylän Klubin tilojen myynnistä on tehty esisopimus Osuuskauppa Keskimaan kanssa. Esisopimuksen mukaan kauppa toteutuu alkuvuodesta 2020. Osuuskauppa Keskimaa on vuokrannut tiloja hotelli Alexandran käyttöön Jyväskylän Klubilta jo useita vuosia. Kaupan toteuduttua kokoustoiminta jatkuu tiloissa entisellään.

Jyväskylän ruokakulttuurin lippulaiva Mestarin Herkku uudistuu täysin keväällä 202021.11.2019 10:00:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarissa sijaitseva Mestarin Herkku uudistetaan kevään 2020 aikana. Yli 50 vuotta keskisuomalaisia palvelleen myymälän tilat, ilme, brändi ja valikoima modernisoidaan pitkää historiaa, asiakkaiden toiveita ja erinomaista palvelukokemusta kunnioittaen. Samalla PikAteria uudistetaan Mestarin Keittiöksi. Uudistettu Mestarin Herkku avataan huhtikuussa. Uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 3,7 miljoonaa euroa.