Keskimaan S-market Kolmikulman myymäläuudistus on valmistunut

Jyväskylän keskustassa sijaitsevan S-market Kolmikulman myymäläuudistus on valmistunut. Uudistuksessa myymälä on saanut uuden S-market -ilmeen mukaiset modernit myymälätilat. Myymäläuudistuksen painopisteitä ovat olleet yleisesti myymälän viihtyisyyteen panostaminen sekä ostokokemuksen parantaminen entistä helpommaksi ja nopeammaksi. Lounasasiakkaiden tarpeet on huomioitu erityisesti.

S-market Kolmikulma on kokenut syksyn aikana täydellisen uudistuksen, kun myymälä on saanut uuden S-market -ilmeen. Remontin aikana kaikki kylmäkalusteet on vaihdettu uusiin energiatehokkaisiin ovellisiin hiilidioksidikalusteisiin. Lisäksi myymälän valikoimia on päivitetty vastaamaan entistä paremmin kaupunkilaisten asiakkaiden odotuksia ja tarpeita. Valikoimiin on lisätty mm. kylmiä juomia jopa yli 100 uudella tuotteella. Raikkaan myymäläilmeen lisäksi remontin myötä myös henkilökunta on saanut uudet toimisto- ja sosiaalitilat. Myymäläuudistuksen investointi on ollut noin 900 000 €.

− Uudistuksessa olemme halunneet erityisesti helpottaa nopeaa ostamista, esim. lounasasiakkaat olemme huomioineet sillä, että valmisruoat on siirretty sisäänkäynnin läheisyyteen. Asiakkaidemme toiveiden mukaisesti paransimme merkittävästi myös paistopisteen valikoimaa. On mahtavaa, että saamme nyt tarjota asiakkaillemme nykyaikaiset ja tyylikkäät myymälätilat keskustassa, iloitsee S-market Kolmikulman marketpäällikkö Anne Sainio.

Osuuskauppa Keskimaa on jo aiemmin tänä vuonna uudistunut neljä S-marketia maakunnassa: S-market Laukaan, S-market Saarijärven, S-market Suolahden sekä S-market Viitasaaren. Lisäksi marraskuussa juhlittiin uudistuneen S-market Kuokkalan avajaisia Jyväskylässä.

− Keskimaa on investoinut tämän vuoden aikana merkittävästi marketien uudistamisiin. Olemme keväällä uudistaneet jo neljä S-marketia maakunnan puolella ja näiden lisäksi vielä loppuvuoteen S-market Kuokkalan ja S-market Kolmikulman Jyväskylässä. Vuodenvaihteen jälkeen aloitamme Jyväskylän Kauppakeskus Sokkarissa sijaitsevan Mestarin Herkun uudistuksen. Haluamme panostaa myymälöihimme ja tarjota asiakkaillemme entistä paremman ja nykyaikaisen ostokokemuksen, toteaa ryhmäpäällikkö Jarno Minkkinen Osuuskauppa Keskimaalta.

S-market Kolmikulman uudistuneen myymälän avajaisia juhlitaan avajaistarjousten sekä ajankohtaan sopivasti glögin ja joulutorttujen merkeissä torstaina 12.12.19. Avajaisissa pääsee myös maistelemaan uuden appelsiinimehukoneen raikasta juomaa.

Osuuskauppa Keskimaa, Jarno Minkkinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3039
Osuuskauppa Keskimaa, Anne Sainio, S-market Kolmikulman marketpäällikkö, 010 767 4397

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan avaa lähes kaikki ruokaravintolansa sekä Original Sokos Hotel Alexandran ensi viikolla 1.7.202026.6.2020 09:35:00 EESTTiedote

Koronarajoitusten asteittaiset purkamiset vauhdittivat Osuuskauppa Keskimaan päätöksiä avata heinäkuun alussa Original Sokos Hotel Alexandran ravintolapalveluineen sekä molemmat Rossot Jyväskylässä. Turvalliseen asiointiin kiinnitetään korostetusti huomiota ja asiakkaita ohjeistetaan monin eri tavoin pitämään huolta hygieniasta ja huomioimaan turvavälejä.

Vesa Kyllönen nimitetty Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtajaksi 1.9.2020 alkaen25.6.2020 13:45:00 EESTTiedote

Paluumuuttaja Vesa Kyllönen aloittaa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtajana syyskuun alussa. Keskimaalla uransa aloittanut Kyllönen on tehnyt pitkän uran vähittäiskaupan alalla S-ryhmässä. Viimeksi hän on toiminut johtotehtävissä elintarviketeollisuudessa, ja hän siirtyy Keskimaalle Verso Food Oy:n Export Managerin tehtävästä.

Keskimaan edustajisto päätti ylijäämänpalautuksen maksusta ja hyväksyi sääntömuutoksen16.6.2020 09:05:29 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan edustajisto päätti kevätkokouksessaan maksaa asiakasomistajilleen ylijäämänpalautusta vuoden 2019 tuloksesta. Ylijäämänpalautus asiakasomistajille on yksi tapa tukea keskisuomalaisten ostovoimaa ja hyvinvointia näin haastavina aikoina. Ylijäämänpalautusta maksetaan asiakasomistajille tänä vuonna lähes 5 miljoonaa euroa. Lisäksi edustajisto hyväksyi esityksen, jossa Keskimaan vaaleissa siirrytään suoraan vaalitapaan.

Keskimaa kutsuu kaikki lomautetut takaisin töihin15.6.2020 11:55:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on joutunut koronaviruksen aiheuttamien vaikutusten myötä lomauttamaan osan ravintoloiden, hotellien, ABC-liikennemyymälöiden sekä tavaratalokaupan henkilöstöstä. Yhteensä lomautusuhan alla olleita henkilöitä on ollut yli 700 henkilöä, joista enimmillään 463 on ollut lomautettuina. Rajoitusten purkautuessa asteittain on Keskimaa päättänyt kutsua kaikki lomautetut takaisin töihin mahdollistaakseen ravintola- ja hotelliliiketoimintojen laajemman käynnistämisen.