Keskimaan S-market Kuokkalan myymäläuudistus on valmistunut

S-market Kuokkalan myymäläuudistus on valmistunut. Uudistuksessa kaikki myymäläkalusteet on uusittu kylmäkalusteista myöten ja myymälä on saanut uuden S-market -ilmeen. Myymäläuudistuksen painopisteitä ovat olleet yleisesti myymälän viihtyisyyteen panostaminen, laajemmat valikoimat sekä uusi paistopiste. S-market Kuokkala haluaa tarjota asiakkailleen uudistuksen myötä entistä paremman ostokokemuksen.

S-market Kuokkalan hedelmä- ja leipätori.

S-market Kuokkala on kokenut syksyn aikana täydellisen uudistuksen, kun myymälä on saanut uuden S-market -ilmeen. Remontin aikana kaikki myymäläkalusteet on uusittu ja kylmäkalusteet vaihdettu uusiin energiatehokkaisiin ovellisiin hiilidioksidikalusteisiin. Lisäksi myymälän valikoimia on päivitetty vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Myymäläuudistuksen investointi on ollut noin 900 000 €.

S-market Kuokkalassa uudistettiin jo alkuvuoden aikana pullonpalautusautomaatit, sekä kassat. Kassalinjaston uudistamisen yhteydessä otettiin käyttöön itsepalvelukassat, jotka ovat olleet erityisen suosittuja. Myymäläuudistuksen myötä S-market Kuokkalan valikoimiin saatiin jopa 1 000 uutta tuotetta. Valikoimasuunnittelussa on kuunneltu erityisesti lähialueen asiakkaiden toiveita.

– On todella hienoa, että pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme entistä viihtyisämmät myymälätilat. Olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita valikoimien suhteen ja yhtenä toivottuna uudistuksena saamme myymäläämme paljon toivotun paistopisteen, jossa paistetaan tuoreet leipomotuotteet päivittäin. Myymälän yleisilme on raikastunut ja muun muassa hedelmä- ja leipäosastosta on tehty iso torimainen alue, myös juomaosastostamme tuli todella edustava, iloitsee S-market Kuokkalan marketpäällikkö Mira Pekkarinen.

Osuuskauppa Keskimaa on jo aiemmin tänä vuonna uudistunut neljä S-marketia maakunnassa: S-market Laukaan, S-market Saarijärven, S-market Suolahden sekä S-market Viitasaaren.

− Keskimaa on investoinut tämän vuoden aikana merkittävästi marketien uudistamisiin. Alkuvuodesta uudistimme jo neljä S-marketia maakunnan puolella ja nyt saimme uudistuksen valmiiksi S-market Kuokkalassa Jyväskylässä. Joulukuussa valmistuu vielä S-market Kolmikulman myymäläuudistus. Haluamme panostaa asiakkaiden toiveisiin ja tarjota heille entistä paremman ostokokemuksen, toteaa ryhmäpäällikkö Mikko Lehtinen Osuuskauppa Keskimaalta.

S-market Kuokkalan uudistuneen myymälän avajaisia juhlitaan torstaina 14.11.19 avajaistarjousten sekä kakkukahvien merkeissä. Lauantaina 16.11. juhlat myymälässä jatkuvat, jolloin erityisesti lapsille on luvassa paljon mukavaa ohjelmaa aarteenmetsästyksestä kasvomaalauksiin.

Osuuskauppa Keskimaa, Mikko Lehtinen, ryhmäpäällikkö, 010 767 3032
Osuuskauppa Keskimaa, Mira Pekkarinen, S-market Kuokkalan marketpäällikkö, 010 767 4114

S-market Kuokkalan hedelmä- ja leipätori.
S-market Kuokkalan kylmäkalusteet.
S-market Kuokkalan juomaosasto.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Palokan Prisman mittava uudistushanke käynnistyy syyskuussa23.7.2020 10:00:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa aloittaa Palokan Prismassa Jyväskylässä mittavan uudistuksen syyskuussa 2020. Kyseessä on Prisma Palokan 10-vuotisen historian laajin uudistus. Uudistuksen ensimmäisessä vaiheessa toteutetaan Prisman myymäläuudistus ja toisessa vaiheessa tehdään kiinteistön peruskorjaukseen, julkisivuun ja piha-alueisiin liittyvät muutokset. Myymälän ilme muutetaan uuden Prisma-ilmeen mukaiseksi, valikoimat laajentuvat ja myymälään saadaan uusia palveluja. Asiakkaat pääsevät vaikuttamaan uudistuviin valikoimiin.

Keskimaan avaa lähes kaikki ruokaravintolansa sekä Original Sokos Hotel Alexandran ensi viikolla 1.7.202026.6.2020 09:35:00 EESTTiedote

Koronarajoitusten asteittaiset purkamiset vauhdittivat Osuuskauppa Keskimaan päätöksiä avata heinäkuun alussa Original Sokos Hotel Alexandran ravintolapalveluineen sekä molemmat Rossot Jyväskylässä. Turvalliseen asiointiin kiinnitetään korostetusti huomiota ja asiakkaita ohjeistetaan monin eri tavoin pitämään huolta hygieniasta ja huomioimaan turvavälejä.

Vesa Kyllönen nimitetty Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtajaksi 1.9.2020 alkaen25.6.2020 13:45:00 EESTTiedote

Paluumuuttaja Vesa Kyllönen aloittaa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtajana syyskuun alussa. Keskimaalla uransa aloittanut Kyllönen on tehnyt pitkän uran vähittäiskaupan alalla S-ryhmässä. Viimeksi hän on toiminut johtotehtävissä elintarviketeollisuudessa, ja hän siirtyy Keskimaalle Verso Food Oy:n Export Managerin tehtävästä.

Keskimaan edustajisto päätti ylijäämänpalautuksen maksusta ja hyväksyi sääntömuutoksen16.6.2020 09:05:29 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan edustajisto päätti kevätkokouksessaan maksaa asiakasomistajilleen ylijäämänpalautusta vuoden 2019 tuloksesta. Ylijäämänpalautus asiakasomistajille on yksi tapa tukea keskisuomalaisten ostovoimaa ja hyvinvointia näin haastavina aikoina. Ylijäämänpalautusta maksetaan asiakasomistajille tänä vuonna lähes 5 miljoonaa euroa. Lisäksi edustajisto hyväksyi esityksen, jossa Keskimaan vaaleissa siirrytään suoraan vaalitapaan.

Keskimaa kutsuu kaikki lomautetut takaisin töihin15.6.2020 11:55:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on joutunut koronaviruksen aiheuttamien vaikutusten myötä lomauttamaan osan ravintoloiden, hotellien, ABC-liikennemyymälöiden sekä tavaratalokaupan henkilöstöstä. Yhteensä lomautusuhan alla olleita henkilöitä on ollut yli 700 henkilöä, joista enimmillään 463 on ollut lomautettuina. Rajoitusten purkautuessa asteittain on Keskimaa päättänyt kutsua kaikki lomautetut takaisin töihin mahdollistaakseen ravintola- ja hotelliliiketoimintojen laajemman käynnistämisen.