Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Forssan ja Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän vaikuttajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä kolme Forssan ja Hämeenlinnan seudulla toimivaa elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Toimitusjohtaja Mervi Käki, Linnan Kehitys Oy

Hallituksen puheenjohtaja Pekka Kääriäinen, Rakuuna Olut Oy/Bryggeri Helsinki ja Lammin Sahdin perustaja

Kehitysjohtaja Hannu-Heikki Saarinen, Forssan Yrityskehitys Oy

"Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat merkittävä kunnianosoitus alueemme aktiivisille elinkeinoelämän vaikuttajille. Toiminnallaan Mervi Käki, Pekka Kääriäinen ja Hannu-Heikki Saarinen ovat edistäneet koko Hämeen yrityselämän toimintaedellytyksiä”, painottaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin kevätkokouksessa Turengissa tiistaina 15.5.2018.

Pekka Kääriäinen oli muiden luottamustehtäviensä takia estynyt saapumasta kevätkokoukseen ja elämäntyömerkki luovutetaan hänelle myöhemmin.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma, p. 0400 485 444

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Hämeessä suhdannetilanne vaihtelee yrityksissä31.10.2018 10:35Tiedote

Hämeen teollisuuden, rakentamisen ja palvelualojen yritysten suhdannetilanne on keskimäärin normaali, selviää EK:n lokakuussa tekemästä Suhdannebarometrista. ”Hämeessä yritysten suhdannenäkymät ovat tasaiset, kun muualla maassa odotukset ovat selvästi heikentyneet lukuun ottamatta Uuttamaata. Brexit, USA:n tullit ja myös Keski-Euroopan talouden häiriötekijät vaikuttavat kuitenkin yritysten odotuksiin”, toteaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

HÄMEEN KAUPPAKAMARI: Kuluttajansuojan osaaminen on yrityksen kilpailuvaltti29.10.2018 10:18Tiedote

Yritysten on tärkeä tuntea kuluttajansuojasäännösten perusasioita, jotta säännösten noudattamatta jättäminen ei aiheuttaisi ikäviä yllätyksiä. ”Kuluttajansuojan osaaminen säästää yritykseltä aikaa ja rahaa, kun mahdolliset ongelmatilanteet pystytään ratkomaan nopeasti ja ilman tarpeetonta epäselvyyttä osapuolten oikeuksien sisällöstä”, toteaa Keskuskauppakamarin lakimies Raisa Harju.

Hämeen tärkeimmät liikennehankkeet listattu27.8.2018 00:15Tiedote

Kauppakamarit ovat laatineet listan Suomen liikenneverkon tärkeimmistä korjaus- ja kehittämiskohteista. ”Hämeen kauppakamarin alueelta mukana ovat vt 12 välillä Uusikylä-Tillola, vt 2 Helsinki-Forssa-Pori palvelutason parantaminen, vt 10 kehittäminen kaupunkimaisena pääväylänä Hämeenlinnan kantakaupungin alueella ja Helsinki-Riihimäki-Tampere -radan kapasiteetin lisääminen. Esille on noussut myös vt 10 kehittäminen välillä Tuulonen-Hämeenlinna”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.