Keskuskauppakamarin kultaiset elämäntyömerkit Forssan ja Hämeenlinnan seudun elinkeinoelämän vaikuttajille

Hämeen kauppakamari on päättänyt huomioida Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä kolme Forssan ja Hämeenlinnan seudulla toimivaa elinkeinoelämän vaikuttajaa tunnustuksena ansiokkaasta työstä maamme elinkeinoelämän hyväksi:

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Toimitusjohtaja Mervi Käki, Linnan Kehitys Oy

Hallituksen puheenjohtaja Pekka Kääriäinen, Rakuuna Olut Oy/Bryggeri Helsinki ja Lammin Sahdin perustaja

Kehitysjohtaja Hannu-Heikki Saarinen, Forssan Yrityskehitys Oy

"Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat merkittävä kunnianosoitus alueemme aktiivisille elinkeinoelämän vaikuttajille. Toiminnallaan Mervi Käki, Pekka Kääriäinen ja Hannu-Heikki Saarinen ovat edistäneet koko Hämeen yrityselämän toimintaedellytyksiä”, painottaa Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma.

Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin kevätkokouksessa Turengissa tiistaina 15.5.2018.

Pekka Kääriäinen oli muiden luottamustehtäviensä takia estynyt saapumasta kevätkokoukseen ja elämäntyömerkki luovutetaan hänelle myöhemmin.

Hämeen kauppakamarin puheenjohtaja Pekka Vihma, p. 0400 485 444

Keskuskauppakamarin kultainen elämäntyömerkki

Niemenkatu 73

Hämeen kauppakamarin yritysbarometri: Vienti vahvistaa Hämeen kasvua28.6.2018 11:30Tiedote

Hämeen kauppakamarin alueen yrityksistä 49 % ilmoittaa liikevaihtonsa olevan vuonna 2018 suurempi verrattuna vuoteen 2017, selviää kauppakamarin kesäkuussa tekemästä barometrikyselystä. ”Yritysten vientinäkymät ovat suotuisat ja 36 % vastanneista arvioi viennin kasvavan seuraavien kuuden kuukauden aikana. Viennin saldoluku on +32 (*), kun vastaava luku joulukuussa oli +17”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.

Hämeen kauppakamarin Stipendit alueen opiskelijoille2.6.2018 12:00Tiedote

Hämeen kauppakamari myönsi 2.6.2018 stipendejä toiminta-alueensa opiskelijoille. ”Hallituksemme päätti myöntää Hämeen kauppakamarin Stipendejä alueemme lukioiden ja toisen asteen ammatillisten oppilaitosten päättäville opiskelijoille. Stipendi myönnetään opiskelijalle, joka on opintojensa aikana osoittanut tuloksellista suuntautumista liike-elämään”, kertoo Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.