Keskustorin uusi karaokeravintola Las Palmas tuo helpotuksen kaukokaipuuseen

Laululinnuille ja muuten vain Tampereen yöelämässä viihtyville on luvassa piristysruiske, kun karaokeravintola Las Palmas avaa ovensa ja tuo Manseen tuulahduksen etelän välitöntä tunnelmaa. Tilat uudelle karaokeravintolalle antaa pitkään Keskustorilla palvellut anniskeluravintola Public Corner. Tiskin takana aurinkovarjoja drinkkeihin pistävät jatkossakin Cornerista ja muista Pirkanmaan Osuuskaupan ravintoloista tutut hyvät tyypit. Lisäksi joukkoon liittyy eräs kokonaan uusi tuttavuus.

Vuodesta 2003 palvellut anniskeluravintola Public Corner uudistuu lokakuussa tehtävässä remontissa uuden konseptin mukaiseksi karaokeravintolaksi. Tampereen ravintolan suunnittelun pohjana ovat olleet Lahden, Lappeenrannan ja Joensuun Las Palmas -ravintolat.

Uudessa ravintolassa arjesta irti päästäminen on erityisen helppoa, sillä Las Palmas vie vieraansa nimensä mukaisesti subtrooppisiin lomatunnelmiin. Paikan sisustuksessa nähdään paljon teemaan sopivia raikkaita värejä ja viihtymään kutsuvia yksityiskohtia, kuten kasveja ja mukavia sohvaryhmiä. Juomavalikoimaa värittävät paikan hengen mukaiset kausidrinkit.

Karaokeravintola Las Palmasissa lauletaan ja seurustellaan joka päivä jo alkuiltapäivästä alkaen, sillä ravintola on avoinna klo 15-04. Paikka avataan 1.11. ja avajaisia vietetään 5.–6.11. voimassa olevien koronarajoitusten sallimassa laajuudessa.

Palmasissa ei pingoteta

Vaikka karaoke on Las Palmasin juttu, paikassa suhtaudutaan laulamiseen lempeästi. Henkilökunta on letkeää ja heittäytyvää, osa matkaseuruetta.

- Meillä pienenkin porukan on helppo saada aikaan juhlat, sillä paikka on hyvällä tavalla intiimi ja luo edellytykset sille, että mikkiin uskaltavat tarttua muutkin kuin ammattilaiset. Palmasilla jokaisella on lantio ja just hyvä lauluääni, sanoo Pirkanmaan Osuuskaupan pubien ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen.

Oman twistinsä paikan rentoon henkeen luo Las Palmasin keulakuvana toimiva räävitön papukaija, Polly.

- Polly on meillä se kärpänen katossa. Sanotaan, että mikä tapahtuu Las Vegasissa, se myös jää Vegasiin. Las Palmasiin sama ei välttämättä päde. Pollylla on nimittäin tapana jakaa fiiliksiä ja kuulemiaan sutkautuksia esimerkiksi Palmasin sometilillä. Avajaisissa nähdään, kuka pelkää Pollya, Marko heittää.

Pirkanmaan Osuuskaupan pubien ryhmäpäällikkö Marko Lehtinen, puh. 010 7672 416, marko.lehtinen@sok.fi

Pirkanmaan Osuuskauppa tarkoittaa ruokaa, palveluita ja loistavia asiakaskokemuksia. Meidät omistaa 207 000 asiakasomistajaa. Osuuskauppana tavoitteemme on luoda asiakkaillemme helpompia hetkiä ja lisätä hyvinvointia. Annamme toimintamme hyödyn asiakasomistajille edullisimpina hintoina, palkitsemisena ja vastuullisesti rakennetuilla, laadukkailla palveluilla yli sadassa liikepaikassa ja verkossa 3 000 työntekijän voimin.

Lielahden Prisma uudistuu – asiakasyhteistyö käynnisti laajennushankkeen27.5.2022 12:00:00 EEST | Tiedote

Länsi-Tampereen voimakas kehitys nostaa alueen kaupallisten palveluiden rimaa. Asiakaskunnan toiveisiin vastataan Lielahden Prisman uudistuksella, jonka tavoitteena on kehittää arjen palveluiden ympärille entistä monipuolisempi ja helposti saavutettava kokonaisuus. Elämyksellistä, vastuullista ja aikansa etunenässä kulkevaa kauppaa alettiin suunnitella yhdessä asiakkaiden kanssa jo viime vuoden puolella.

Sokoksen uudet ravintolat omistetaan nautiskelijoille – kulmaterassilla kelpaa seurata kaupungin vilinää22.4.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

Kuohuva ostosten lomassa, kahvihetki ystävän kanssa, raikas salaattilounas vai kuuma kulhollinen maailman makuja? Tätä kaikkea on pian luvassa Sokoksen asiakkaille uusien ravintoloiden myötä. Katutasoon avattava kahvila-deli Bacaro Doppio herkullistaa shoppailuhetkiä italialaisilla herkuilla ja viineillä. Neljännen kerroksen tuore tulokas puolestaan on Sokos 4 -niminen ravintolakokonaisuus, joka pitää sisällään kahvila Kaffen, legendaarisia Sokoksen salaatteja tarjoilevan Saladin sekä filippiiniläisestä ja skandinaavisesta keittiöstä makuja ammentavan Filpan.