Instrumentarium

Kevään 2019 kuumimmat kehystrendit

Jaa

Viime kesänä matalat kissamaiset aurinkolasit tekivät paluun katukuvaan. Keväällä 2019 trendi näkyy myös silmälasikehyksissä. Kärjessä jatkavat kuitenkin keveät, metalliset ja läpikuultavat kehykset. Me Instrumentariumilla keräsimme kevään 2019 kuumimmat kehys- ja aurinkolasitrendit liitteenä löytyvään trendikatsaukseen.

Pitkään pinnalla ollut täysin pyöreä metallikehys muuntuu keväällä 2019 ovaaliin muotoon, ja klassikkomalli pilotti saa uusia vivahteita muotokieleensä.

Kehyksettömät silmälasit tekevät vahvasti tuloaan ensimmäisestä kertaa sitten 2000-luvun alun, ja matala kissamainen muoto korkeine kulmineen alkaa näkyä aurinkolasien lisäksi myös kehysmuodissa.

Väreissä toistuvat hennot vedenalaiset sävyt erityisesti läpikuultavissa muovikehyksissä, kun taas keveissä metallikehyksissä näkyy tällä kaudella voimakkaitakin värejä.

Instrumentariumin asiantuntijat ovat paitsi näönhuollon myös kehystrendien ammattilaisia. Kehysasiantuntijamme auttavat mielellään kaikissa kehyksiin liittyvissä kysymyksissä. Kuva- ja haastattelupyynnöt voi lähettää osoitteeseen viestinta@instru.fi.

Lue lisää oheisesta trendikatsauksesta. Lisää tietoa ajankohtaisista kehystrendeistä löytyy myös Instrumentariumin omalta tyylisivustolta osoitteesta www.trendwalk.fi.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

Instrumentarium
Instrumentarium
PL 6
02631 Espoo

0201 70 7000http://www.instru.fi/

Instrumentarium
Silmien hyvinvoinnista huolehtiminen on meille kunnia-asia. Tänä päivänä Instrumentarium-myymälöitä on Suomessa 147 ja Virossa 20. Myymälöissämme ympäri Suomen palvelee yli 200 asiantuntevaa optikkoa ja jokaisesta myymälästämme löytyy myös silmälääkärin vastaanotto. Panostamme vahvasti myös optikkojen ja optisten myyjien kehysasiantuntijuuteen muun optisen tietämyksen lisäksi. Pääkaupunkiseudulla ja Kouvolassa tarjoamme lisäksi ensiluokkaisia silmäsairaalapalveluita, jotka tuotamme yhteistyössä Silmäsairaala Valon kanssa. www.instru.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Instrumentarium

Vanhemmista ihmisistä vihdoin sankareita myös markkinoinnissa – Instrumentariumin uudessa kampanjassa 60-70 -vuotiaat juhlistavat rakkauden kesää21.6.2018 07:45:00Tiedote

Todellinen rakkauden kesä elettiin noin 50 vuotta sitten. On aika elää se uudestaan. Instrumentariumin kesäkampanjan malleina nähdään 60–70 -vuotiaista koostuva “jengi”, joka viettää elämänsä kesää, täynnä rakkautta ja vapautta Kaj Hyttisen vuoden 1968 “Muistan Kesän” -klassikkobiisin tahtiin. Tarinan sankarit elävät täysin rinnoin uutta, huoletonta vapauden aikaa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme