Kevään 2019 kuumimmat kehystrendit

Viime kesänä matalat kissamaiset aurinkolasit tekivät paluun katukuvaan. Keväällä 2019 trendi näkyy myös silmälasikehyksissä. Kärjessä jatkavat kuitenkin keveät, metalliset ja läpikuultavat kehykset. Me Instrumentariumilla keräsimme kevään 2019 kuumimmat kehys- ja aurinkolasitrendit liitteenä löytyvään trendikatsaukseen.

Pitkään pinnalla ollut täysin pyöreä metallikehys muuntuu keväällä 2019 ovaaliin muotoon, ja klassikkomalli pilotti saa uusia vivahteita muotokieleensä.

Kehyksettömät silmälasit tekevät vahvasti tuloaan ensimmäisestä kertaa sitten 2000-luvun alun, ja matala kissamainen muoto korkeine kulmineen alkaa näkyä aurinkolasien lisäksi myös kehysmuodissa.

Väreissä toistuvat hennot vedenalaiset sävyt erityisesti läpikuultavissa muovikehyksissä, kun taas keveissä metallikehyksissä näkyy tällä kaudella voimakkaitakin värejä.

Instrumentariumin asiantuntijat ovat paitsi näönhuollon myös kehystrendien ammattilaisia. Kehysasiantuntijamme auttavat mielellään kaikissa kehyksiin liittyvissä kysymyksissä. Kuva- ja haastattelupyynnöt voi lähettää osoitteeseen viestinta@instru.fi.

Lue lisää oheisesta trendikatsauksesta. Lisää tietoa ajankohtaisista kehystrendeistä löytyy myös Instrumentariumin omalta tyylisivustolta osoitteesta www.trendwalk.fi.

Retromallit ja samppanjan sävyt – tältä näyttävät silmälasien kehystrendit syksyllä 20195.9.2019 08:40:52 EESTTiedote

Syksy 2019 tuo silmälasikehystrendeihin uusia suosikkeja menneiltä vuosikymmeniltä. Katukuvassa tulevat näkymään niin suuret 70-luvun neliömallit kuin myös 90-luvun nostalgiaa. Läpikuultavuus ja metalli jatkavat trendien kärjessä, ja väreissä toistuvat vaalean ja vihreän eri sävyt. Kokosimme Instrumentariumilla liitteenä löytyvään trendikatsaukseen syksyn 2019 valloittavat kehystrendit. Tutustu ja ihastu!