Kiertotalouden huomioivat pakkaukset esillä Lepaan tapahtumassa 11.-13.elokuuta 2022

DS Smith, johtava maailmanlaajuinen palveluntarjoaja ympäristöystävällisten pakkausten, paperipohjaisten tuotteiden sekä kierrätyspalvelujen alalla, esittelee kattavan valikoiman puutarha-alalle eri jakelukanaviin soveltuvia pakkauksia Lepaan näyttelyssä Hattulassa 11.-13.8.2022.

DS Smith haluaa edistää kiertotalouteen siirtymistä.

Ammattitaitoiset pakkausasiantuntijamme ovat kahden pandemiavuoden jälkeen valmiita kohtaamaan ihmisiä jälleen kasvotusten. He osaavat kertoa tapahtumakävijöille jo olemassa olevista vakioiduista pakkauksista erilaisten vihanneksien, hedelmien sekä marjojen pakkaamiseen eri jakelukanaviin, myös verkkokauppaan. Laajan osaamisemme ja kokemuksemme myötä pystymme tarjoamaan vakiotuotteiden lisäksi yksilöllisiä pakkausratkaisuja huomioiden tuotekohtaiset vaatimukset pakkauksen ja pakkaamisen suhteen.

Ympäristöystävällinen ja kierrätettävä aaltopahvista valmistettu pakkaus on monikäyttöinen, myyntiä lisäävä sekä riskejä hallitsemaan auttava ratkaisu ja lisäksi se huomioi kiertotalouden erinomaisesti.

Lepaan näyttelyssä meidät löytää yhteistyökumppanimme Hankkija Oy:n osastolta, jonka kanssa teemme työtä voidaksemme tuoda pakkausratkaisumme laajemman asiakaskunnan saataville. Yhteistyön myötä on syntynyt mahdollisuus hoitaa pakkauksiin liittyvät hankinnat samalla, kun asioi muissa asioissa Hankkijan myymälässä.

Tervetuloa tapaamaan meitä Hattulaan Lepaa –näyttelyyn 11.–13. elokuuta osastolle U117.

Lisätietoja puutarhasektorin tarjonnasta antaa myyntipäällikkö Ville Laiho p. 010 245 2661

DS Smith haluaa edistää kiertotalouteen siirtymistä.
Aaltopahvista valmistettu marjalaatikko on näyttävä ja kiertotalouden huomioiva.
Verkkokauppapakkaus paitsi suojelee tuotetta myös vie viestiä brändistä.