Kiireetöntä ja yksilöllistä hoivaa Keravan, Järvenpään ja Vantaan vanhuksille – Kotona Asuen Seniorihoiva laajentuu

Yksilöllisiä hoivapalveluita vanhuksille tarjoava Kotona Asuen Seniorihoiva laajentaa toimintaansa. Keravalle ja Länsi-Vantaalle avautuvat uudet franchising-yritykset aloittavat paikallisten ikäihmisten auttamisen helmikuussa. Keravan toimisto vastaa myös järvenpääläissenioreiden hoivasta.

”Yksilöllisten hoivapalvelujen kysyntä on voimakkaassa kasvussa. Yhä useammat ikäihmiset haluavat paitsi asua omassa kodissaan niin myös saada hoivaa aina samalta tutulta hoivanantajalta. Uudet toimistot tuovat kiireettömyyttä kymmenien tuhansien uusien ikäihmisten ulottuville”, Kotona Asuen Seniorihoivan toimitusjohtaja Olli Houttu sanoo.

Keravan toimiston yrittäjä Vesa Alhoranta on toiminut aiemmin muun muassa taloushallinnon tehtävissä ja toimitusjohtajana. Länsi-Vantaan toimiston uusi yrittäjä Pasi Sutinen on kerännyt pitkän kokemuksen terveydenhuoltoalan asiantuntijatehtävissä.

”Sisäinen palo auttaa sekä tuoda hyvää omalle yhteisölleni teki hoiva-alan yrittäjyydestä luontevan seuraavan askeleen. Taustalla olivat myös omien sukulaisteni kokemat haasteet hoivan saamisessa. Kotona asuminen on monille vanhuksille mielenterveydellisesti äärimmäisen tärkeää ja korkealaatuiset hoivapalvelut siinä avainasemassa”, Keravan toimiston yrittäjä Vesa Alhoranta sanoo.

”Olen työskennellyt viimeiset vuodet tiiviisti kotona asuvien vanhusten kanssa. Kokemukseni on, että samalla kun ikäihmisten määrä kasvaa yhä useammat heistä vaativat hoivapalveluilta selvästi aiempaa enemmän. Hoiva-alan yrittäjänä haluan vastata tähän kasvavaan kysyntään, luoda aitoa muutosta alueellani sekä osaltani olla muuttamassa ikääntymisen kasvot”, Länsi-Vantaan toimiston yrittäjä Pasi Sutinen sanoo.

Entuudestaan Kotona Asuen Seniorihoiva toimii pääkaupunkiseudulla Helsingissä, Espoossa, Kauniaisissa ja Länsi-Vantaalla sekä muualla Suomessa Tampereen, Lahden, Kotkan ja Oulun alueilla.

Olli Houttu, toimitusjohtaja

Kotona Asuen Seniorihoiva Kerava
Vesa Alhoranta
vesa.alhoranta@kotonaasuen.fi

Kotona Asuen Seniorihoiva Länsi-Vantaa
Pasi Sutinen
pasi.sutinen@kotonaasuen.fi

Vesa Alhoranta
Pasi Sutinen

Kotona Asuen Seniorihoiva on ei-sairaanhoidollisten hoivapalvelujen pioneeri Suomessa. Vuonna 2008 perustetun yrityksen visiona on muuttaa ikääntymisen kasvot tarjoamalla yksilöllisiä ja kiireettömiä hoivapalveluita, jotka mahdollistavat turvallisen kotona asumisen mahdollisimman pitkään. Kotona Asuen Seniorihoiva toimii pääkaupunkiseudulla Helsingissä, Espoossa, Järvenpäässä, Kauniaisissa, Keravalla ja Vantaalla sekä muualla Suomessa Lahden, Tampereen, Kotkan ja Oulun alueilla. Lisätietoa: www.KotonaAsuen.fi

Jouluiloa yli 10 000 vanhukselle – Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja keräsi ennätysmäärän kukkalahjoituksia18.12.2020 06:00:00 EETTiedote

Vanhuksille jouluiloa tuova hyväntekeväisyyskampanja käynnistyy tänään – kukkalahjoitukset nyt myös verkossa16.11.2020 06:00:00 EETTiedote

Kukkalahjoitukset tuovat jouluiloa vanhusten korona-ajan yksinäisyyteen7.10.2020 05:30:00 EESTTiedote

Muusikko Arttu Wiskarin ravintola seniorikummiksi muistisairaalle vanhukselle15.9.2020 05:30:00 EESTTiedote

Kotona Asuen Seniorihoiva käynnistää yrityksille suunnatun kummitoiminnan, joka tuo avuntarpeessa oleville vanhuksille seuraa sekä hoiva-apua arjen askareisiin. Toimintaan osallistuvat yritykset tarjoavat paikallisille vanhuksille eri mittaisia kummipaketteja, joissa sama koulutettu hoivanantaja viettää vanhuksen kanssa viikoittain kolme tuntia. Yksi ensimmäisistä Seniorikummitoimintaan mukaan lähteneistä yrittäjistä on muusikko ja Wiskarila-ravintolan omistaja Arttu Wiskari.