Kiireetöntä ja yksilöllistä hoivaa Keravan, Järvenpään ja Vantaan vanhuksille – Kotona Asuen Seniorihoiva laajentuu

Yksilöllisiä hoivapalveluita vanhuksille tarjoava Kotona Asuen Seniorihoiva laajentaa toimintaansa. Keravalle ja Länsi-Vantaalle avautuvat uudet franchising-yritykset aloittavat paikallisten ikäihmisten auttamisen helmikuussa. Keravan toimisto vastaa myös järvenpääläissenioreiden hoivasta.

”Yksilöllisten hoivapalvelujen kysyntä on voimakkaassa kasvussa. Yhä useammat ikäihmiset haluavat paitsi asua omassa kodissaan niin myös saada hoivaa aina samalta tutulta hoivanantajalta. Uudet toimistot tuovat kiireettömyyttä kymmenien tuhansien uusien ikäihmisten ulottuville”, Kotona Asuen Seniorihoivan toimitusjohtaja Olli Houttu sanoo.

Keravan toimiston yrittäjä Vesa Alhoranta on toiminut aiemmin muun muassa taloushallinnon tehtävissä ja toimitusjohtajana. Länsi-Vantaan toimiston uusi yrittäjä Pasi Sutinen on kerännyt pitkän kokemuksen terveydenhuoltoalan asiantuntijatehtävissä.

”Sisäinen palo auttaa sekä tuoda hyvää omalle yhteisölleni teki hoiva-alan yrittäjyydestä luontevan seuraavan askeleen. Taustalla olivat myös omien sukulaisteni kokemat haasteet hoivan saamisessa. Kotona asuminen on monille vanhuksille mielenterveydellisesti äärimmäisen tärkeää ja korkealaatuiset hoivapalvelut siinä avainasemassa”, Keravan toimiston yrittäjä Vesa Alhoranta sanoo.

”Olen työskennellyt viimeiset vuodet tiiviisti kotona asuvien vanhusten kanssa. Kokemukseni on, että samalla kun ikäihmisten määrä kasvaa yhä useammat heistä vaativat hoivapalveluilta selvästi aiempaa enemmän. Hoiva-alan yrittäjänä haluan vastata tähän kasvavaan kysyntään, luoda aitoa muutosta alueellani sekä osaltani olla muuttamassa ikääntymisen kasvot”, Länsi-Vantaan toimiston yrittäjä Pasi Sutinen sanoo.

Entuudestaan Kotona Asuen Seniorihoiva toimii pääkaupunkiseudulla Helsingissä, Espoossa, Kauniaisissa ja Länsi-Vantaalla sekä muualla Suomessa Tampereen, Lahden, Kotkan ja Oulun alueilla.

Olli Houttu, toimitusjohtaja

Kotona Asuen Seniorihoiva Kerava
Vesa Alhoranta
vesa.alhoranta@kotonaasuen.fi