Kokkola Industrial Park – KIP

KIP Ympäristöpäivä täyttää 15 vuotta – ajankohtaista ja taattua asiaa

Kokkolan Suurteollisuusalue järjestää perinteikkään KIP Ympäristöpäivän perjantaina 15.6.2018 Villa Elbassa, Kokkolassa. Tapahtuma viettää jo 15. juhlavuottaan, ja suosio on edelleen taattu osallistujien keskuudessa.

KIP Ympäristöpäivä on merkittävä tapahtuma KIP:n alueen toimijoiden keskuudessa sekä myös sidosryhmäyhteistyön rakentamisessa ja vahvistamisessa. Seminaarissa käsitellään ajankohtaisia suurteollisuusaluetta koskevia ympäristöasioita muun muassa maakuntauudistuksen vaikutuksia ympäristöön, Kokkolan syväväylän ja sataman ruoppausta, Keski-Pohjanmaan litiumin kiinnostavuutta maailmalla sekä hajapäästöjen mittaamista lennokkitekniikalla.

Tilaisuuden avaa Kokkola Industrial Parkin markkinointipäällikkö Johanna Hylkilä, tilaisuuden puheenjohtajana toimii Kokkolan Suurteollisuusalueyhdistys ry:n puheenjohtaja Kai Nykänen.

Seminaari järjestetään Villa Elbassa (os. Sannanrannantie 60) perjantaina 15.6. klo 12–16. Tilaisuuteen on ilmoittautunut yli 100 osallistujaa.

Seminaarin ohjelma on saatavilla osoitteessa: http://www.kip.fi/ymparistopaiva

Kokkola Industrial Park – KIP

Kokkola Industrial Park (KIP) on Pohjois-Euroopan suurin epäorgaanisen kemianteollisuuden keskittymä. Kokkolan Suurteollisuusalueella sijaitsee 15 tuotantolaitosta sekä 50 palveluyritystä. Suurteollisuusalueen välittömässä läheisyydessä sijaitsee myös Kokkolan Satama, josta on ensiluokkaiset yhteydet maailmalle.

Lue lisää julkaisijalta Kokkola Industrial Park – KIP

Kokkola Industrial Parkin alueella tehdään tiivistä turvallisuusyhteistyötä - KIP Turvavyöpäivä 26.–27.4.201827.4.2018 10:10Tiedote

Kokkolan suurteollisuusalueella järjestetään jälleen kerran kaksipäiväinen työturvallisuusasioihin keskittyvä KIP Turvavyöpäivä. Torstaina 26. huhtikuuta tapahtuma järjestettiin KIP pohjoisen alueella ja perjantaina 27.4. on vuorossa KIP eteläinen. Tapahtuma on suunnattu suurteollisuusalueen työntekijöille. Kansainvälistä “World Day for Safety and Health at Work” -päivää vietetään maailmanlaajuisesti lauantaina 28.4.2018.