Kirkkonummen liityntälinjaston luonnosta voi kommentoida blogissa

HSL on julkaissut Kirkkonummen liityntälinjastosta luonnoksen blogissa. Luonnosta voi kommentoida 9.12. asti.

Linjastoluonnoksessa on kuvattu, millaisia muutoksia Kirkkonummen liityntälinjoille 171-174 voisi tulla vuoden 2019 aikana. Ehdotetuilla muutoksilla on pyritty vastaamaan asiakkaiden toiveisiin ja nopeuttamaan Kirkkonummen liityntäyhteyksiä.

Kyseessä on luonnos, joten suunnittelualueen asukkailla ja siellä työskentelevillä on mahdollisuus kertoa oma mielipiteensä ja vaikuttaa lopulliseen linjastoon. Luonnosta voi kommentoida sunnuntaihin 9.12.2018 asti. HSL toivoo kommentit ensisijaisesti blogiin. Vaihtoehtoisesti mielipiteensä voi kertoa joko lähettämällä palautetta, soittamalla HSL:n asiakaspalveluun tai käymällä HSL:n palvelupisteessä.

Kommentointiajan päättymisen jälkeen HSL:n joukkoliikennesuunnittelijat käyvät saadun palautteen läpi ja viimeistelevät kehittämisehdotukset vielä tämän vuoden aikana.

Linjastosuunnitelmatyössä on tarkasteltu, miten Kirkkonummen nykyistä liityntäliikennettä voidaan kehittää voimassa olevien sopimusten aikana ja niiden ehtojen mukaisesti.

Joukkoliikennesuunnittelija Tero Mertanen, HSL, puhelin 09 4766 4092

HSL:n hallituksen päätöksiä 11.2.202011.2.2020 12:45:26 EETTiedote

Sisäisen tarkastuksen yhteenvetoraportti vuodelta 2019 ja tarkastussuunnitelma 2020 Hallitus päätti merkitä tiedoksi sisäisen tarkastuksen yhteenvetoraportin vuodelta 2019 ja sisäisen tarkastuksen tarkastussuunnitelman vuodelle 2020. Sisäinen valvonta on osa kuntalain mukaista kuntayhtymän hallinnon ja talouden valvontaa. LINKKI PÖYTÄKIRJAAN Ostotarjouksen tekeminen Helsingin seudun ympäristöpalvelut (HSY) -kuntayhtymän omistamista kiinteistöosakeyhtiön osakkeista Hallitus päätti tarjota Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymälle 4,1 miljoonaa euroa Kiinteistöosakeyhtiö Asemapäällikönkatu 5:n osakkeista, ja osakkeiden omistus ehdotetaan siirrettäväksi HSL:lle 1.5.2020 alkaen. HSL siis aikoo ostaa päätoimipisteensä rakennuksesta HSY:n omistaman osuuden. Kaupan jälkeen HSL:n omistusosuus kiinteistöosakeyhtiöstä olisi 69,73 prosenttia. LINKKI PÖYTÄKIRJAAN Transit PSP -maksuvälityspalvelujen hankinta Hallitus päätti valita transit PSP -maksuvälityspalvelujen tarjoajaksi LittlePayn,