Kirsi Vehkaluoto nimitetty HOK-Elannon muutosjohtajaksi

KTM Kirsi Vehkaluoto on nimitetty HOK-Elantoon muutosjohtajaksi ja konsernijohtoryhmän jäseneksi 1.10.2022 alkaen. Tehtävä on HOK-Elannon konsernijohtoryhmässä uusi ja muutosjohtaja raportoi työssään toimitusjohtaja Veli-Matti Liimataiselle.

Vehkaluoto siirtyy HOK-Elantoon SOK:lta, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2017 saakka Strategiayksikössä, viimeisimpänä tehtävänään Strategiayksikön vetovastuu. Aiemmin Vehkaluoto on työskennellyt muun muassa Lassila & Tikanojan sekä EY:n palveluksessa strategian, liiketoiminnan kehittämisen ja konsultoinnin tehtävissä.

- Kirsi tuo tärkeää strategista osaamista organisaatioomme ja toivotan hänet lämpimästi tervetulleeksi HOK-Elantoon, toimitusjohtaja Veli-Matti Liimatainen sanoo.

- Olen todella iloinen uudesta tehtävästäni HOK-Elannossa ja päästessäni osaksi äärimmäisen ammattitaitoista työyhteisöä. On hienoa päästä yhdessä viemään asioita eteenpäin, Kirsi Vehkaluoto sanoo.

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.