Klassisen Voimanoston SM-kilpailut 15.3.2019, miesten sarjat 59 - 72 kg

Klassisen voimanoston SM-kisat jatkuivat Ylitorniolla perjantai-iltana kevyimmillä miesten sarjoilla 59 - 72 kg:a. Kilpailun järjestäjinä toimivat Suomen Voimanostoliitto ja Aavasaksan Kisa.

Toni Väisänen

Klassisen voimanoston SM-kilpailut jatkuivat perjantai-iltana Ylitornion Kuntotalolla miesten kevyimmillä sarjoilla. Tulostasoa latisti tämän hetken Suomen miesten ykkönostajan Antti Savolaisen jääminen pois sairastumisen vuoksi.

Perjantain osalta miesten tasokkaimmasta sarjasta vastasi Varpaisjärven Vireen Toni Väisänen, joka teki sarjaan 72 kg:a voittotuloksen 647,5 kg , mikä tuotti 718.0510 IPF pistettä.

Tulokset

59 kg

1) Henri Kyntäjä, AavKi (Jalkakyykky 75,0/Penkkipunnerrus 75,0/Maastanosto 185,0), 337,5 kg

66 kg

1) Mikko Aho, Huima (187,5/110,0/212,5), 510,0 kg, 2) Teemu Sivonen, HakU, (172,5/97,5/235,0), 505,0 kg

72 kg

1) Toni Väisänen ViitVi, (237,5/140,0/280,0), 657,5 kg, 2) Jani Haapamäki, OPT, (200,0/162,5/255,0) 617,5 kg, 3) Akseli Lintulaakso TNT (227,5/145,0/220,0), 592,5 kg.

Kaikki tulokset ovat luettavissa Suomen Voimanostoliiton kotisivuilta www.suomenvoimanostoliitto.fi myöhemmin tänä iltana.

Kilpailu on katsottavissa kokonaisuudessaan täältä.

Toni Väisänen