Klipsch Audio ja McLaren Racing julkistavat uuden monivuotisen kumppanuuden

Klipsch ja McLaren Racing ovat muodostaneet strategisen, monivuotisen kumppanuuden, joka käynnistyy vuoden 2020 Formula 1 -kaudella. Klipschiä juhlistetaan virallisena Formula 1 -tiimin kuulokkeiden ja kannettavien audiotuotteiden kumppanina. Yhteistyömallisto julkistetaan Las Vegasissa 7. tammikuuta 2020.

Merkittävä kilpa-autoilun teknologiainnovaattori McLaren tavoittelee pelottomasti paremmuutta luomalla ja kehittämällä johdonmukaisesti. Samaan tapaan yhdysvaltalainen arvostettu äänentoistojärjestelmien ja kuulokkeiden valmistaja Klipsch pyrkii luomaan teholtaan, yksityiskohdiltaan ja tunteeltaan live-elämystä muistuttavia kuuntelukokemuksia.

Nämä kaksi brändiä ovat yhdistäneet voimansa luodakseen virtaviivaisia ja älykkäitä, korkealuokkaisia audiotuotteita. McLaren Racingin ja Klipchin yhteistyömallisto, joka sisältää innovatiivisia kuulokkeita ja kannettavia kaiuttimia, julkaistaan Klipsch Audion osastolla Consumer Electronics Show’ssa (CES) Las Vegasissa 7. tammikuuta 2020.

Tämän lisäksi Klipsch-brändäys näkyy McLaren Racing -tiimin kypärissä kaikissa 22 Formula 1 -kisassa ympäri maailmaa vuodesta 2020 ja näin ollen edustaa legendaarista audiobrändiä parhaimmillaan yhdessä maailman meluisimmista ympäristöistä.

– Molempien, sekä McLarenin että Klipschin, takana ovat innovatiiviset perustajat, ja molemmat brändit elävät vauhdin ja äänen maailmassa. Odotamme kaudella 2020 alkavaa yhteistyötä, jonka avulla luomme jännittäviä tuotteita, jotka saavat vipuvoimaa jaetusta osaamisestamme, toimitusjohtaja Zak Brown McLaren Racingilta kertoo.

– Aivan kuten Klipsch, McLaren Racing on autenttinen, laadustaan tinkimätön ja ydinarvoilleen uskollinen. McLarenin huipputeknologian vaikutuksella, kevyiden, mutta lujien materiaalisen ja aerodynaamisen muotoilun sekä Klipschin legendaarisen soundin ja innovaatioiden ansiosta tämä strategisen liiton ansiosta syntyvät maailman pienimmät, älykkäimmät ja vallankumouksellisimmat kuulokkeet ja kannettavat kaiuttimet, hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja Paul Jacobs Klipsch Audiolta lisää.

Tutustu yhtiöihin ja heidän tuotteisiinsa, McLaren.com ja Klipsch.com.

Klipsch Audio -maahantuonti

puh. 020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Niki Vaha
Niki.vaha@loudgroup.fi, 040 722 5572

Viestintä:

Klipsch Audio

Vuonna 1946 keksijä, akustiikan pioneeri ja toisinajattelija Paul W. Klipsch perusti Klipsch Audion tarkoituksenaan tuoda olohuoneeseensa livemusiikin tehon, yksityiskohdat ja tunteen. Erittäin suorituskykyisten kaiutinmalliensa, käsin valmistettujen koteloiden ja todellisen insinööritaidon läpimurtojen Klipsch on amerikkalainen kaiutinyhtiö, joka syntyi Arkansakin Hopessa Yhdysvalloissa. Tänään yhtiön monipuolinen valikoima laadukkaita audiotuotteita sisältää kaiuttimia ja kuulokkeita melkein kaikkiin kuluttaja- ja ammattilaistarpeisiin sisältäen elokuvateatterit, koko kodin äänentoistojärjestelmät, langattomat, kotiteatterit ja kannettavat ratkaisut. Kunnioittaen perustajan perinteitä Klipsch on suorituskyvyltään korkealuokkainen brändi, joka on hifistien ja ääniharrastajien valinta ympäri maailman. Olemme Keepers of the Sound.

McLaren Racing

McLaren Racingin perusti Uudessa Seelannissa vuonna 1963 kilpa-autoilija Bruce McLaren. Tiimi osallistui ensimmäiseen Formula 1 -kisaansa vuonna 1966, jonka jälkeen McLaren on voittanut 20 Formula 1 -maailman mestaruutta ja yli 180 Formula 1 Grand Prix’ta, joista ensimmäisellä yrityksellä Le Mans 24 tunnin ajon sekä kolme kertaa Indiapolis 500:n.

McLaren Racing kilpailee vuoden 2019 FIA Formula 1 World Championshipissa Carlos Sainzin ja Lando Norriksen kanssa sekä Yhdysvaltojen IndyCar Seriesissä Oliver Askewin ja Pato O’Wardin voimin.

Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta26.11.2019 13:36:39 EETTiedote

Tivoli Audio Fonico – pysy rytmissä uusilla nappikuulokkeilla26.5.2019 07:00:00 EESTTiedote

Tivoli Audion Go-sarja kasvoi langattomilla nappikuulokkeilla Selkeästä muotoilustaan ja helppokäyttöisyydestään tunnettu Tivoli Audio tuo markkinoille ensimmäiset langattomat kuulokkeensa. Uudet Fonico -nappikuulokkeet yhdistävät brändin tutun korkealuokkaisen äänenlaadun sekä pelkistetyn muotokielen. Yhdessä Bluetooth 5.0 -teknologian ansiosta kuulokkeet tarjoavat todellisen laaja-alaisen langattoman stereoäänen kompaktissa koossa. Kuulokkeita myyvät valtuutetut Tivoli Audio -jälleenmyyjät kautta maan.

Valeran uudet hiustenkuivaajat tarjoavat laatutietoisille hiljaista tehoa29.4.2019 11:56:58 EESTTiedote

Sveitsiläisen Valeran valikoima Suomessa täydentyy keväällä 2019 uusilla hiustenkuivaajilla Vanity Hi-Powerilla, Vanity Performancella, Vanity Comfortilla sekä energiapihillä ePower2020:lla. Uutuustuotteissa yhdistyy erinomainen kuivausteho ja hiljainen ääni. Niillä loihditaan trendikkäät kuohkeaksi föönatut hiukset niin arkeen kuin juhlaankin.Hiusalan ammattilaiset sekä laatua arvostavat kuluttajat ympäri maailman luottavat Valeran huippulaadukkaisiin hiusmuotoiluvälineisiin.