Klipsch esittelee McLaren Racingin inspiroimat True Wireless Sport -kuulokkeet

Teknologiastaan tunnettu, laadukas ja globaali audioyhtiö Klipsch julkaisee kolme uutta täysin langatonta kuulokemallia. Ne on suunniteltu antamaan luokkansa parhaan äänen ja käyttömukavuuden. Lisäksi ne on varustettu uusimmalla teknologialla ja laadukkailla materiaaleilla. Jokaisen mallin mukana tulee innovatiivinen ja toiminnallisilla ominaisuuksilla varustettu säilytysrasia.
Klipsch T5 II True Wireless Sport McLaren Edition, 299 €

Klipsch on McLarenin Formula 1 -tiimin virallinen kuulokkeiden ja kannettavan äänentoiston kumppani. Yhtiöt ovat tehneet yhteistyötä yhdistääkseen McLarenin ainutlaatuisen design-ilmapiirin ja teknologiset innovaatiot Klipschin legendaariseen korkealuokkaiseen ääneen ja lyömättömään mukavuuteen. Tuloksena ovat syntyneet Klipsch T5 II True Wireless Sport McLaren Edition -kuulokkeet, jotka on suunniteltu äärimmäiseen suorituskykyyn sekä pysymään kuivana ja paikallaan kaikissa tilanteissa. Hinta noin 299 euroa.

Keskeiset ominaisuudet:

• Pöly- ja vesitiiviit korvakuulokkeet ja kotelo (IP67). Kosteudenpoistojärjestelmä, joka pitää kuulokkeet kuivina
  • Kuusi paria patentoituja Klipsch-korvasovitteita, yksi pari Comply memoryfoam -sovitteita ja kolme eri kokoista napakkaa korvalehteä vasten tulevaa siivekettä, joiden avulla voi varmistaa miellyttävän ja varman istuvuuden
  • Kotelo, joka latautuu USB-C-liittimellä tai langattomasti mukana tulevalla latausalustalla.
  • 32 tunnin akun kesto (8 tuntia kuulokkeissa)
  • Luokkansa paras akustinen laatu sekä neljä suuntaavaa mikrofonia selkeä-ääniseen puhelinkäyttöön
  • Huomaamattomasti suunniteltu anodisoidusta metallista valmistettu signaalia tehostava antenni
  • McLarenin tunnistettavat Papaya Orangen ja hiilikuidun väriset yksityiskohdat, special edition brändikirja ja sarjanumeroitu metallinen autenttisuustodistus

Uusi KlipschT5 II True Wireless Sport -kuulokkeissa on samat ominaisuuden kuin Klipsch x McLaren -mallissa. Ne ovat saatavissa kahdessa värissä: mustana ja valkoisena. Latauskotelo latautuu sekä langattomasti että USB-C-kaapelilla. Kuulokkeiden mukana ei toimiteta latausalustaa. Hinta noin 249 euroa.

Kilpsch T5 II True Wireless -kuulokkeet ovat ylistetyn T5-mallin uusi sukupolvi. Kuulokkeet ovat arviolta neljänneksen edeltäjäänsä pienemmät ja mukailevat korvan muotoja entistä paremmin mukavuuden maksimoimiseksi. Klipschin patentoitujen korvasovitteiden määrä on kaksinkertaistettu kuuteen pariin sopivan istuvuuden varmistamiseksi. Uusi signaalia vahvistava antenni varmistaa korkealuokkaisen ja saumattoman Bluetooth-yhteyden. Kuulokkeet ovat pölyn ja vedenkestävät (IP67) ja ne ovat sovitettu aiempaa ohuempaan, laadukkaaseen harjatusta metallista valmistettuun koteloon, joka tarjoaa 32 tunnin käyttöajan (8 tuntia kuulokkeille). Hinta noin 219 euroa.

Maksuton Klipsch Connect App tarjoaa tuotteiden päivitysmahdollisuuden, ekvalisaattorisäädöt ja pikaohjeen. Lisäksi se näyttää laitteen akun tilan ja antaa mahdollisuuden säätää kuulokkeiden läpikuuluvuusominaisuuksia.

Kaikki kuulokkeet ovat ennakkotilattavissa 10.7.2020 alkaen valtuutetuilta jälleenmyyjiltä. Lisätietoja Klipsch.com/mclaren

Klipsch Audio -maahantuonti

puh. 020 198 6200, loudgroup@loudgroup.fi

Loud Group, Niki Vaha
Niki.vaha@loudgroup.fi, 040 722 5572

Viestintä:

Lando Norris

Klipsch Audio

Vuonna 1946 keksijä, akustiikan pioneeri ja toisinajattelija Paul W. Klipsch perusti Klipsch Audion tarkoituksenaan tuoda olohuoneeseensa livemusiikin tehon, yksityiskohdat ja tunteen. Erittäin suorituskykyisten kaiutinmalliensa, käsin valmistettujen koteloiden ja todellisen insinööritaidon läpimurtojen Klipsch on amerikkalainen kaiutinyhtiö, joka syntyi Arkansakin Hopessa Yhdysvalloissa. Tänään yhtiön monipuolinen valikoima laadukkaita audiotuotteita sisältää kaiuttimia ja kuulokkeita melkein kaikkiin kuluttaja- ja ammattilaistarpeisiin sisältäen elokuvateatterit, koko kodin äänentoistojärjestelmät, langattomat, kotiteatterit ja kannettavat ratkaisut. Kunnioittaen perustajan perinteitä Klipsch on suorituskyvyltään korkealuokkainen brändi, joka on hifistien ja ääniharrastajien valinta ympäri maailman. Olemme Keepers of the Sound.

Klipsch® ja Keepers of the Sound® ovat Klipsch Group, Inc. yhtiön rekisteröimia tuotemerkkejä Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Klipsch Group, Inc. on VOXX International Company (NASDAQ: VOXX).

McLaren Racing

McLaren Racingin perusti Uudessa-Seelannissa vuonna 1963 kilpa-autoilija Bruce McLaren. Tiimi osallistui ensimmäiseen Formula 1 -kisaansa vuonna 1966, jonka jälkeen McLaren on voittanut 20 Formula 1 -maailman mestaruutta ja yli 180 Formula 1 Grand Prix’ta, joista ensimmäisellä yrityksellä Le Mans 24 tunnin ajon sekä kolme kertaa Indiapolis 500:n.

McLaren Racing kilpailee vuoden 2020 FIA Formula 1 World Championshipissa Lando Norriksen ja Carlos Sainzin kanssa sekä Yhdysvaltojen IndyCar Seriesissä Oliver Askewin ja Pato O’Wardin voimin. Fernando Alonso tulee kilpailemaan myös Indy 500 -tiimissä Nro 66 Arrow McLaren SP Chevroletilla.

Tivoli Audion kolme uutuutta täyttävät kodin upealla soundilla29.9.2020 10:43:52 EEST | Tiedote

Ajattomasta muotoilusta, korkealuokkaisesta äänestä ja helppokäyttöisyydestä tunnettu Tivoli Audio on uudistanut mallistonsa kulmakivituotteita. Klassikkopöytäradio Model One on saanut One+ -mallissa kevyen digitaalisen päivityksen unohtamatta alkuperäistä ikonista muotokieltä. Pari vuotta sitten julkaistut Model One Digital ja Music System Home uudistuvat molemmat Generation 2 -malleilla. Uutuudet ovat saatavilla valtuutetuilta Tivoli Audio jälleenmyyjiltä lokakuun lopussa.

Klipschin uutuuskaiuttimet haastavat soundbarit17.6.2020 08:00:00 EEST | Tiedote

Kansainvälinen audioyhtiö Klipsch lanseeraa uudet The Fives -aktiivikaiuttimet osana palkittua Heritage Wireless -kaiutinmallistoa. The Fives -kaiuttimet ovat brändin ensimmäiset aktiivikaiuttimet, jotka voi kytkeä suoraan televisioon HDMI-ARC-liitännällä. Laadukkaan kokonaisuuden viimeistelee puuvaneri sekä metalliset painikkeet ja säätimet, joissa on kunnon tuntuma. The Fives -kaiuttimet yhdistävät Paul W. Klipschin perinnön akustiikasta ja perinteikkäästä muotoilusta tämän päivän teknologiaan. Kaiuttimet ovat saatavana heinäkuusta alkaen Klipschin valtuutetuilta jälleenmyyjiltä kautta maan.

Tivoli Audion uusi Revive-kaiutin vapauttaa pöydät kaaoksesta26.11.2019 13:36:39 EET | Tiedote