Jyväskylän yliopisto

Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen Jyväskylän yliopiston toimintoja koskeneet yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet

Jaa
Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen Jyväskylän yliopiston toimintoja koskeneet yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet.

Neuvottelut koskivat hallinto- ja tukipalveluiden henkilöstöä ja terveystieteen tiimin tutkimusryhmää. Neuvotteluissa käsitellyillä toimenpiteillä on 8 henkilön irtisanomisvaikutus. Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen Jyväskylän yliopiston toiminnot työllistävät tällä hetkellä vajaa 100 henkilöä.

Kesäkuun alussa käynnistyneet neuvottelut ovat osa toimenpiteitä, joiden tavoitteena on tasapainottaa yliopistokeskuksen taloustilannetta ja varmistaa toiminnan kehittyminen yhteiskunnan muuttuviin tarpeisiin.

Lisätietoja:

Päivi Seppä
talous- ja palvelujohtaja
p. 050 591 9522

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Jyväskylän yliopisto
Jyväskylän yliopisto
PL 35
40014 Jyväskylä

http://www.jyu.fi

Kokkolan yliopistokeskus Chydenius on monitieteinen, Jyväskylän, Oulun ja Vaasan yliopistojen muodostama yliopistokeskus, jonka toimintaa koordinoi Jyväskylän yliopisto. Kokkolan yliopistokeskus Chydenius on aikuisille suunnatun yliopistollisen opetuksen ja oppimisen edelläkävijä sekä kansainvälisesti ja alueellisesti verkottunut tutkimuskumppani.
www.chydenius.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Jyväskylän yliopisto

Uusi väitöstutkimus selvitti sosiaalisen median sisältöjen sitouttavia tekijöitä19.11.2025 10:00:00 EET | Tiedote

KTM Risqo Wahid tutki Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin väitöskirjassaan, mitkä tekijät sitouttavat sosiaalisen median sisältöihin. Tutkimus osoittaa, että pienet yksityiskohdat sisällön luomisessa, kuten viestin informatiivisuus, äänen käyttö, kieli ja siinä esiintyvä henkilö, voivat vaikuttaa voimakkaasti kuluttajien reaktioihin. Tutkimuksen mukaan tehokkaat taktiikat vaihtelevat eri alustojen ja toimialojen välillä. Väitöstutkimus tarjoaa myös käytännöllisiä ohjeita, joiden avulla yritykset voivat tehostaa sisältömarkkinointia sosiaalisessa mediassa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye