Korjaus HSL:n tiedotteeseen 22.5.; Yhä useampi työkone kulkee uusiutuvalla polttoaineella

Eilisessä tiedotteessamme oli harmillinen virhe. Kerroimme, että HSL:n tilaama bussiliikenne ja Helsingin kaupungin hyötyajoneuvot mukaan lukien työkoneet siirtyvät käyttämään vain uusiutuvia polttoaineita vuoteen 2020 mennessä. Oikea vuosiluku on 2025.

Tiedote korjattuna löytyy osoitteesta: https://www.hsl.fi/uutiset/2019/liikenteen-paastot-pienemmiksi-yha-useampi-tyokone-kulkee-uusiutuvalla

Muutoin tiedotteen sisältö on pysynyt samana. Pahoittelemme virhettä.

HSL:n hallituksen päätöksiä 8.10.20198.10.2019 12:17:30 EESTTiedote

Osavuosikatsaus 2/2019 Lipputulot ja matkustajamäärät ovat kehittyneet HSL-alueella odotuksia paremmin. Hallitus päätti merkitä osavuosikatsauksen 2/2019 tiedoksi. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. LINKKI PÖYTÄKIRJAAN: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019596-2 Jäsenkuntien lausunnot HSL:n toiminta- ja taloussuunnitelmaehdotukseen vuosille 2020–2022 Hallitus päätti merkitä tiedoksi kuntien lausunnot HSL:n toiminta- ja taloussuunnitelmaehdotukseen vuosille 2020–2022. LINKKI PÖYTÄKIRJAAN: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019596-3 Hsl.fi-verkkopalvelun kehityksen hankinta Hallitus päätti valita hsl.fi-verkkopalveluiden kehityksen toimittajaksi Solita Oy:n toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Solitan tarjous oli vertailussa kokonaistaloudellisesti edullisin. Hankinnan tarjouspyynnössä arvioidut kokonaiskustannukset ovat enintään 3 000 000 euroa (+alv. 24 prosenttia). LINKKI PÖYTÄKIRJAAN: http://hsl01.oncloud

Kaupunkipyörillä tyytyväisiä käyttäjiä2.10.2019 09:32:10 EESTTiedote

Helsingin ja Espoon kaupunkipyörien käyttäjät ovat entistä tyytyväisempiä. Asiakaskyselyyn vastasi 9 185 ihmistä, jotka antoivat kaupunkipyörille yleisarvosanaksi 3,84. Arvostelu tehtiin asteikolla 1–5, jossa 1 on huonoin ja 5 paras arvosana. Kaupunkipyörien NPS-luku eli palvelun suositteluarvo on 59, mikä on erinomainen tulos. Molemmat lukemat nousivat edellisvuodesta, jolloin yleisarvosana oli 3,81 ja NPS 56.