//KORJAUS: JULKIVAPAA 16.6.2022 KLO 19.00 // Suomalainen premium-gin, Arctic Blue Gin Rose voitti tuplakultaa ja luokan parhaan palkinnon Singaporessa!

Arctic Blue Beveragesin uutuus premium-gin, Arctic Blue Gin Rose jatkaa menestyskulkuaan voittamalla toisen tuplakullan peräkkäin ja luokan parhaan palkinnon vuoden 2022 Singapore World Spirits Competition (SWSC)-kilpailussa. SWSC on osa San Francisco World Spirits Competition (SFWSC)-kilpailuorganisaatiota ja suunnattu Aasian markkinoille.

Arctic Blue Gin Rose on yrityksen ensimmäinen tuote kasvavassa maustettujen ginien kategoriassa. Makuprofiili pohjautuu lukuisia palkintoja keränneeseen Arctic Blue Giniin, jonka lisäksi tuoksussa ja maussa on aavistus metsäruusun terälehtiä. Kaunis punainen väri tulee suomalaisista luonnonvaraisista mustikoista. Erittäin monipuolista tuotetta voidaan käyttää monenlaisissa premium-gin-pohjaisissa cocktaileissa.

Arctic Blue Beveragesin tuotteiden salaisuus piilee puhtaassa lähdevedessä ja luonnollisissa, huolella valituissa suomalaisissa raaka-aineissa. Ensiluokkaisen laadun takaamiseksi tislatut Arctic Blue -tuotteet valmistetaan käsin pienissä erissä Ilomantsissa.

"Kiinnostus Arctic Blue Gin Rosea kohtaan on ollut erittäin suurta siitä lähtien kun uutuustuote voitti tuplakultaa vuoden 2022 San Francisco World Spirits Competition (SFWSC), eli alan vanhimmassa ja arvostetuimmassa kilpailussa", kertoo yhtiön toimitusjohtaja Valtteri Eroma.

Juuri äskettäin Tukholman First North Growth Market -markkinapaikalle listattu yhtiö keskittyy vahvasti kansainväliseen kasvuun. ”Arctic Blue Gin Rose on loistava laajennus gin-valikoimaamme ja tähänastisen palautteen perusteella uskomme, että voimme tavoittaa tällä tuotteella aivan uusia kuluttajaryhmiä. Voitto Singaporessa tukee hyvin Aasia-strategiaamme, erottaa meidät kilpailijoista ja lisää premium-tuotteidemme tunnettavuutta aasialaisten kuluttajien keskuudessa”, Valtteri lisää.

Palkinnot Arctic Blue Beveragesille vuoden 2022 Singapore World Spirits Competition(SWSC)-kilpailusta:

DOUBLE GOLD MEDAL, BEST OF CLASS, Arctic Blue Gin Rose
SILVER MEDAL, Arctic Blue Legacy Gin
SILVER MEDAL, Arctic Blue Gin
SILVER MEDAL, Arctic Blue Oat Liqueur
BRONZE MEDAL, Arctic Blue Gin Navy Strength

Valtteri Eroma, toimitusjohtaja
Puhelin: +358 44 531 3950
Sähköposti: valtteri.eroma@arcticbluebeverages.com

Arctic Blue Beverages on pohjoismainen juomayhtiö, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat moninkertaisesti palkittu Arctic Blue Gin, Arctic Blue Gin Navy Strength ja maailman ensimmäinen maidoton ginipohjainen kauralikööri Arctic Blue Oat. Yritys panostaa voimakkaasti vientimarkkinoihin ja sen tuotteita myydään Suomessa, Ruotsissa, Japanissa, Australiassa ja yli kymmenessä muussa maassa maailmanlaajuisesti. Lisätietoja osoitteesta https://arcticbluebeverages.com/fi

Yhtiön hyväksytty neuvonantaja on Eminova Fondkommission AB | 08-684 211 10 | adviser@eminova.se