Kotipizza-ketju palkitsi yrittäjiään Ruskapäivä-virtuaalitapahtumassa

Kotipizza-ketju palkitsi yrittäjiään eri puolilta Suomea erinomaisista myynneistä. Lisäksi ketju antoi kunniamainintoja liiketoiminnan kehittämisestä, henkilöstöjohtamisesta, panostuksesta kuljettamiseen ja esimerkillisestä vastuullisuustyöstä. Palkintogaala oli osa Kotipizzan virtuaalista Ruskapäivä-tapahtumaa, joka pidettiin tiistaina 15. syyskuuta.

Kotipizza-ketju palkitsee menestyneitä yrittäjiään vuosittain parhaasta myynnin kehityksestä ja antaa yrittäjille ja työntekijöille lisäksi erilaisia kunniamainintoja. Perinteisesti palkinnot jaetaan Kotipizzan syysseminaarissa ja ketjun Talvipäivät-tapahtumassa Rukalla. Tänä vuonna palkintogaala toteutui virtuaalitapahtumana.

Vuoden 2019 toisen puoliskon aikana ravintolansa myyntiä kehittivät prosentuaalisesti parhaiten:

• Henrik Asikainen, Munkkiniemi, Helsinki
  • Stefan Möller, Kotipizza Loviisa, Neste K Ankkurituuli

Vuoden 2019 toisen puoliskon aikana ravintolansa myyntiä kehittivät euromääräisesti parhaiten:

• Henrik Asikainen, Munkkiniemi, Helsinki
  • Taru Reimari ja Eku Kultanen, Neste K Karisto

Vuoden 2020 ensimmäisen puoliskon aikana ravintolansa myyntiä kehittivät prosentuaalisesti parhaiten:

• Joona Korolainen ja Sami Isrikki, Kuopio
  • Taru Reimari ja Eku Kultanen, Neste K Karisto

Vuoden 2020 ensimmäisen puoliskon aikana ravintolansa myyntiä kehittivät euromääräisesti parhaiten:

• Kari Riihola ja Riitta Riihola, Iisalmi

Erikoispalkinnot:

• Vuoden yrittäjä: Ville Salmi, Pirkanmaa ja Häme (6 ravintolaa)
  • Vastuullisuuden suunnannäyttäjä: ravintolapäällikkö Tiia Valkola, Kiiminki
  • Vastuullisuuden suunnannäyttäjä: ravintolapäällikkö Juulia Kara, Tammela, Tampere
  • Vuoden kehittäjä: Juho Timberg, Tampere (6 ravintolaa)
  • Vuoden työnantaja: Juha Kinnunen, Tammisto, Vantaa
  • Vuoden kuljettava ravintola: Sirpa Koivunen ja Päivi Kankaanpää, Pirkkala
  • Vuoden tulokkaat: Ibrahim Mizai ja Javad Mirzaee, Kaarina

”Kotipizza-perheessä on mahtavia yrittäjiä, jotka yltävät vuosi vuodelta hienompiin saavutuksiin myynnissä, asiakaspalvelussa ja vastuullisessa liiketoiminnassa. Rohkealla asenteellaan ja sisukkuudellaan he tekevät maailmasta paremman paikan pizza kerrallaan. Ihailen sitä määrätietoista otetta, jolla he kehittävät sekä omaa toimintaansa että suomalaista pizzakulttuuria”, sanoo Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

”Haluamme koko ketjun voimin kiittää ansioituneita Kotipizza-yrittäjiä hyvästä työstä ja kannustaa heitä jatkamaan samaan malliin”, hän jatkaa.

Lisätietoja:

Kotipizza Oyj, kaupallinen johtaja Markus Kaatranen, p. 040 631 1745

www.kotipizza.fi

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla on yli 280 ravintolaa. Niiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean, valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza-ketju on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi artesaaniburgereita valmistava The Social Burger Joint Oy ja hankinta- ja logistiikkaorganisaatio Helsinki Foodstock Oy, joka toimittaa vastuulliset raaka-aineet konsernin ravintolaketjuille. Kotipizza Group on osa norjalaista Orkla-konsernia.