Kotipizza Group Oy

Kotipizza perusti lehden

Jaa
Kotipizza on perustanut asiakaslehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Quattro Stagioni -lehteä voi lukea Kotipizza-ravintoloissa ympäri Suomea.

Kotipizza on kasvanut viime vuosina voimakkaasti korostamalla liiketoiminnassaan asiakaskokemusta, digitaalisuutta ja vastuullisuutta. Printtilehden perustaminen tukee ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä.

16-sivuinen lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sitä jaellaan Kotipizza-ravintoloissa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä.

”Haluamme tavoittaa asiakkaamme siellä missä he ovat. Ravintolassa paperinen lehti on siihen yhä erittäin toimiva ja ajankohtainen väline”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

”Monella asiakkaalla on pizzaa hakiessaan tai yksin syödessään hetki luppoaikaa. Silloin moni selaa mieluummin laadukasta lehteä kuin plärää kännykkäänsä. Halutessaan lehden saa toki viedä myös mukanaan. Pilottinumero loppui useimmista ravintoloista, joten tällaiselle lukemiselle näyttäisi olevan kysyntää.”

Quattro Stagioni -lehden pilottinumero ilmestyi maaliskuussa. Kesäkuun numero on nyt Kotipizza-ravintoloissa.

Kakkosnumeron kansikuvapoikana on Selviytyjistä selviytynyt entinen alppihiihtäjä Kalle Palander. Lehdessä kerrotaan myös esimerkiksi eri vuosikymmenten suosikkipizzoista sekä Kotipizzan työstä lisäaineiden ja muovijätteen vähentämiseksi.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Toimitusjohtaja Tommi Tervanen, Kotipizza Group
tommi.tervanen@kotipizzagroup.com, 0207 716 743


Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas, Kotipizza Group
antti.isokangas@kotipizzagroup.com, 0207 716 716


Kuva- ja lehtitiedustelut:
Viestintäpäällikkö Sonja Paju, Kotipizza Group
sonja.paju@kotipizzagroup.com, 0207 716 729

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Kotipizza Group Oy
Verkkosaarenkatu 5
00580 HELSINKI

http://www.kotipizzagroup.com/fi/

Kotipizza

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2017 lopussa 266 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2017 oli 106,3 miljoonaa euroa. Yli 99 prosenttia Suomen Kotipizza-ravintoloista on franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut. 

Kotipizza Group Oyj

Kotipizza-ketju on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Helsinki Foodstock Oy, vuonna 2015 avattua meksikolaistyyppistä ravintolaketjua Chalupaa operoiva Chalupa Oy sekä joulukuussa 2017 ostettu The Social Burger Joint Oy, joka hallinnoi Social Burgerjoint -ravintolaa ja Social Food -ruokarekkaa. Tilikaudella 2016 Helsinki Foodstockin liikevaihto oli 53,2 miljoonaa euroa ja Chalupa-ketjun ravintoloiden myynti 1,04 miljoonaa euroa. Kotipizza Group -konsernin liikevaihto samalla ajanjaksolla oli 66,6 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 6,73 miljoonaa euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye