Kristillinen elämäntaitokirja tarjoaa apua elämän ongelmatilanteisiin

Uutuuskirjassa ratkaisukeskeinen ajattelutapa ja myönteinen kristillinen ihmiskuva kulkevat käsi kädessä.

”Ratkaisukeskeiset työkalut muutoksen tukena” (Basam Books 2021)

”Jokaisella meistä on omasta takaa valtavasti voimavaroja ja selviytymiskeinoja elämän haasteiden kohtaamiseen.”

Annamaija Perkiömäki ja Mayvor Wärn-Rancken osoittavat kirjassaan Ratkaisukeskeiset työkalut muutoksen tukena (Basam Books 2021), kuinka omia voimavarojaan voi tunnistaa ja vahvistaa. Olennaista heidän mukaansa on oppia siirtämään huomio ongelmien sijasta ratkaisuihin: ratkaisujen etsimiseen ja löytämiseen.

”Yritä löytää päivästäsi yksi positiivinen asia.”

Ratkaisukeskeiset työkalut muutoksen tukena on kristillinen elämäntaitokirja, joka tarjoaa käytännöllisiä työkaluja erilaisiin ongelmatilanteisiin. Kirjaan kootut selviytymiskertomukset tarjoavat lukijalle vertaistukea. Kirjalla on kristillinen arvopohja, ja jokaisen kappaleen loppuun on liitetty aiheeseen liittyvä rukous.

Ratkaisukeskeiset työkalut muutoksen tukena on oivallinen matkakumppani elämän yllättäviinkin käänteisiin: sen pariin voi palata aina uudestaan ja uudestaan.

”Toivomme, että lukija löytää kirjastamme tukea ja innoitusta ratkaisukeskeiseen, hyväksyvään ja armollisen elämänasenteeseen. Uskomme, että ihmiselle on annettu kyky ratkaista ongelmia.”

Kirjoittajista

Annamaija Perkiömäki ja TM Mayvor Wärn-Rancken ovat ratkaisukeskeisiä lyhytterapeutteja. Heillä on molemmilla taustallaan pitkä työura seurakunnissa ja laaja kokemus ihmisten erilaisten ongelmien kohtaamisesta.

”Ratkaisukeskeiset työkalut muutoksen tukena” (Basam Books 2021)