Kromikomposiittiputki pinta-asennuksiin - Tuoteinnovaatio Uponorilta

Korjausrakentamisen suosio ei edelleenkään näytä hiipumisen merkkejä, päinvastoin. Uponor vastaa kasvavaan kysyntään tuomalla markkinoille pinta-asennuksiin soveltuvan kiiltäväpintaisen komposiittiputken ensimmäisenä maailmassa.

”Uusi kromipintainen Uponor Metallic Pipe Plus -putki täydentää nykyistä valikoimaamme, joka koostuu valkoisista komposiittiputkista”, kertoo tuotepäällikkö Pekka Jalonen Uponorilta. ”Koska kromikomposiittiputki on tarkoitettu pinta-asennukseen, se on turvallinen ja tyylikäs vaihtoehto kylpy- ja WC-tiloihin varsinkin saneerauskohteissa”, Jalonen jatkaa.

Komposiitilla koko käyttövesijärjestelmä

Kromikomposiittiputken myötä komposiittia voidaan nyt käyttää koko käyttövesijärjestelmän asentamisessa hanalle saakka. Asennustyö nopeutuu käytettäessä komposiittiputkea alusta loppuun, koska nykyiset liittimet ja puristustyökalut soveltuvat myös kromikomposiittiputken asentamiseen.

Kromikomposiittiputken edut:

• Asennus alusta loppuun samalla komposiittijärjestelmällä
  • Tyylikäs, kromipintainen vaihtoehto pinta-asennukseen
  • Syöpymätön ratkaisu, soveltuu kaikille vesilaaduille
  • Hygieeninen ja pitkäikäinen
  • Saumaton, turvallinen ja luotettava
  • Nykyiset liittimet (DR, PPSU) ja puristustyökalut soveltuvat kromikomposiitin asentamiseen.
  • Taivutettavissa nykyisten komposiittiputkien tapaan

Kromikomposiittiputkea saatavana kesäkuusta 2014 lähtien.

Tuotteen nimi

Koko

Uponor-numero

LVI-numero

Uponor Metallic Pipe Plus
-kromikomposiittiputki

16x2,0 (3 m)

1720113

Uponor Metallic Pipe Plus
-kromikomposiittiputki

20x2.25 (3 m)

1720114

Lisätietoja:
Pekka Jalonen, tuotepäällikkö
www.uponor.fi

Uusi kromipintainen Uponor Metallic Pipe Plus -putki.

Kouvolantie 365
15561 NASTOLA

020 129 211http://www.uponor.com

Uponor lyhyesti - Uponor on yksi johtavista rakennus- ja ympäristötekniikan järjestelmien toimittajista maailmassa. Uponor tarjoaa rakentajille ja remontoijille kattavan valikoiman lämmitykseen, veden- ja energianjakeluun sekä ilmanvaihtoon ja jäteveden käsittelyyn tarkoitettuja järjestelmiä. Lisäksi valmistamme tuotteita kunnallisen infrastruktuurin rakentamiseen ja saneeraukseen.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Uponor Suomi Oy

Uponorilta uusi ekologinen ratkaisu omakotitalojen harmaiden vesien käsittelyyn14.5.2013 09:00:00 EEST | Tiedote

Uponor tuo kesän alussa markkinoille uuden harmaavesisuodattimen omakotitaloille ja kakkoskodeille. Harmaavesisuodattimen innovatiivinen ja ekologinen puhdistustekniikka takaa ympäristöystävällisyyden, eikä järjestelmä tarvitse sähköä. Tämän lisäksi Uponor-harmaavesisuodatin Koti on helppo asentaa tontille kuin tontille. Se sopii mihin tahansa maaperään ja myös korkean pohjaveden alueille.

Uponor tutki putkiremontteja - Pitävä budjetti ja palveleva putkimies eivät ole toiveajattelua - STT INFO KUVA (KUVATIEDOTE)30.9.2010 09:07:53 EEST | Tiedote

Rakentamisen painopisteen siirtyminen saneeraukseen tuo rakennusmiehet keskelle asumista. Tällöin he kohtaavat työmaallaan asukkaan. Saneeraukseen räätälöityjen, asukkaan huomioonottavien toimintamallien tarve onkin ilmeinen. Uponor on kehittänyt pientalojen putkistoremontteihin uuden mallin ja kerännyt sitä toteuttamaan laajan palveluverkoston. Koulutus ja hiotut toimintatavat ovat remontoijien keskuudessa tehdyn selvityksen mukaan muuttaneet putkiremontin kuvaa. Rakennusalan ammattilainen voi jättää taakseen myös tyytyväisen asiakkaan. Tämä on totta enemmän kuin yhdeksässä kymmenestä kohteesta, jossa uutta toimintamallia on sovellettu.