KSO on hankkinut tontin Anjalasta – Sale Anjalan liiketoiminta siirtyy uuteen kiinteistöön

Kymen Seudun Osuuskauppa ja Kouvolan kaupunki ovat sopineet tonttikaupasta Kouvolan Anjalassa. Kauppakirja allekirjoitettiin 12.5.2022.

KSO hankki tontin uudelle päivittäistavarakaupan yksikölle. Uuden yksikön valmistuttua, Sale Anjalan liiketoiminta siirtyy siihen. Rakennustyöt käynnistyvät valmistelutöiden jälkeen.

– Uuden tontin myötä parannamme päivittäistavarakaupan palveluitamme Anjalassa. Anjala on meille tärkeä liiketoiminta-alue ja kehitämme mielellämme palveluita myös siellä, kertoo KSO:n kaupallinen johtaja Ari Hyytiä.

Uusi tontti sijaitsee Sale Anjalan nykyisestä sijainnista noin 300 metrin päässä, osoitteessa Elimäentie 41.