”Kuin uusi kauppa” – Metsäpellon Salen uudistus raikasti koko myymälämiljöön

Sale Metsäpellon uudistunut ilme on nykyaikaisempi ja samalla raikkaampi. Miljöön lisäksi remontissa uudistettiin palveluja: myymälässä on nyt asiakkaiden toivoma paistopiste, minkä lisäksi asiointia helpottamaan ja sujuvoittamaan saatiin kaksi pikakassaa. Remonttiavajaisia vietetään torstaina 27. elokuuta eli samana päivänä, kun Sale Metsäpelto täyttää 10 vuotta.

Mitä sinä toivot lähikaupaltasi?

Lahtelaisen Sale Metsäpellon uudistusta lähdettiin toteuttamaan sillä ajatuksella, että asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin voitaisiin vastata entistä paremmin.

– Miljöö päivitettiin suurilta osin. Myymälä sai uudistuksen myötä avaruutta ja on nyt entistä helpomman asioinnin Sale-kauppa, ryhmäpäällikkö Essi Laine kertoo.

– Miljööuudistus oli melkoinen, myymälän ilme muuttui selvästi. Asiakkaamme antoivat jo remontin aikana positiivista palautetta ja totesivat, että hyvältä näyttää, vt. myymäläpäällikkö Sari Hämäläinen lisää.

Uutta on myös paistopiste, jota niin tutut kuin uudetkin asiakkaat ovat Sale Metsäpeltoon toivoneet.

– Paistopiste on kovasti odotettu uutuus. Lähdemme liikkeelle perusvalikoimalla, kuten voicroissanteilla, riisi- ja lihapiirakoilla sekä makeilla viinereillä, mutta jatkossa pyrimme toki toteuttamaan mahdollisia asiakastoiveita, Sari Hämäläinen sanoo.

Myymälään tuli uudistuksen myötä kaksi pikakassaa helpottamaan ja sujuvoittamaan asiointia. Lisäksi vanha kassalinjasto uusittiin.

Kymmenvuotisjuhlat uudella ilmeellä

Sale Metsäpellon uudistettu hedelmä- ja vihannesosasto huokuu tuoreutta ja paikallisuutta. Sen valikoimaa on kohdennettu entistä paremmin paikallisen asiakaskunnan mieltymyksiä vastaavaksi.

– Makeisten ja snacksien osalta tuotevalikoimia on nyt laajennettu, ja uudenlaista tarjontaa on tuotu myös eläinruokavalikoimaan, Essi Laine mainitsee.

Sari Hämäläinen ja muu myymälähenkilöstö iloitsevat onnistuneesta uudistuksesta.

– Melkein kuin olisimme saaneet uuden kaupan, vaikka kiinteistö ei vaihtunut – samaa ovat työntekijätkin sanoneet, myymäläpäällikkö hymyilee.

Uudistetun myymälän avajaisia vietetään huomenna torstaina 27. elokuuta, jolloin on kulunut tasan kymmenen vuotta siitä, kun Lahden Metsäpeltoon avattiin uusi Sale-myymälä.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Essi Laine, 050 590 6942
Osuuskauppa Hämeenmaa, vt. myymäläpäällikkö Sari Hämäläinen, 041 730 3217

Hämeenmaa – 170 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 170 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.