Kultakypärätemppu tekee kunniaa Naisleijonille

Espoon jääkiekon MM-kotikisojen kunniaksi Naisleijonien virallinen yhteistyökumppani Veikkaus nostaa #kypärätemppu-tempauksellaan kultakypärät suomalaisten naisvaikuttajien ja -patsaiden päähän. Naisleijonien taistelu kiekkokullasta käynnistyy tänään torstaina 4.4. Espoon Metro Areenalla.

Espoossa pelattava kymmenen maan MM-turnaus tarjoaa loistokattauksen kansainvälistä huippukiekkoa. Etelä-Koreasta napattu olympiapronssi sai suomalaiset innostumaan naisten jääkiekosta, ja sen myötä kiinnostuneita odotetaan myös Espooseen.

- Tämä oli luonteva hetki lähteä mukaan tukemaan Naisleijonia. Etelä-Korean menestyksen ansiosta kiinnostus naiskiekkoa kohtaa on kasvanut ja meille Veikkauksella on tärkeää seistä niiden asioiden takana, joihin uskomme. Haluamme kannustaa naiskiekkoilijoita menestykseen kotikisoissa, sanoo Veikkauksen brändi- ja markkinointijohtaja Suvituuli Tuukkanen.

Näyteikkuna naisten huipputason jääkiekolle

#kypärätempun päätavoitteena on nostaa kotikisojen tunnelmaa sen ansaitsemalle tasolle, tsempata Suomen kiekkoilijoita ja tukea orastavaa naisten jääkiekon kannatuskulttuuria.

- Kypärätempullamme haluamme suunnata ihmisten kiinnostuksen Espoon MM-kotikisoihin. Toivomme kaikkien suomalaisten elävän mukana upean leijonajoukkueemme kanssa, Suvituuli Tuukkanen tunnelmoi.

Jääkiekon naisten MM-kisat pelataan Espoon Metro Areenalla 4.-14.4.2019. Suomen ensimmäinen ottelu pelataan tänään Yhdysvaltoja vastaan.

Veikkaus tarjoaa MM-kisoista laajan valikoiman pelikohteita osoitteessa veikkaus.fi.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.#kypärätemppu