MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Kultasulka-kilpailu etsii parasta markkinointiviestinnän kirjaa

Jaa
Markkinoinnin ja viestinnän alan ansioituneita kirjoja etsivä Kultasulka-kilpailu on käynnistynyt. Kilpailussa etsitään parasta alan kehityksessä mukana olevaa kirjaa.

Kilpailun järjestävät markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö MTL ry ja viestintätoimisto Manifesto.

– Kilpailun tavoitteena nostaa esille teoksia, jotka kehittävät alaa ja tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkitystä strategisena kilpailukyvyn rakentajana, kertoo MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

- Alamme on historiansa suurimmassa murroksessa. Digitalisaatio on vaikuttanut ja vaikuttaa edelleen markkinointiin ja viestintään, brändien ja vastuullisuuden merkitys kasvaa ja sosiaalinen media on muuttanut vuoropuhelua, jatkaa Virmala.

Voittaja palkitaan Kultasulka-kunniakirjalla ja hopeasulat jaetaan toiseksi ja kolmanneksi parhaille teoksille. Palkinnot jaetaan Markkinoinnin viikolla 5.-6. syyskuuta.

Tuomariston puheenjohtajana toimii MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala. Tuomariston jäseninä ovat Markkinointi & Mainonta -lehden toimituspäällikkö Kati Haapakoski, toimitusjohtaja Salla Halme mainostoimisto Recommendedista, partneri Mikko Koistinen viestintätoimisto Manifestosta, markkinointi- ja viestintäjohtaja Minna Pinola Solitasta sekä professori Mikko Villi Jyväskylän yliopistosta.

Kultasulka-kilpailu on järjestetty vuodesta 1978 ja se on kantanut Kultasulka-nimeä vuodesta 1986. Kilpailu järjestettiin viimeksi vuonna 2015.

Kilpailun säännöt

Kilpailuun voi osallistua kirjalla, joka on julkaistu vuosien 2015–2017 aikana. Kirjan laajuutta tai kirjoittajien määrää ei ole rajoitettu. Kirjat on jätettävä arvioitavaksi 30.6.2017 mennessä ja kilpailuun osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 150 euroa + alv.

Kilpailuun voi osallistua vain sellaisella kirjalla, johon kirjoittajalla (osallistujalla) on tekijänoikeudet tai tekijänoikeuden haltijan lupa osallistumiseen. Kilpailuun ilmoittaudutaan 30.6.2017 mennessä kilpailusivustolla osoitteessa www.kultasulka.fi.

Lisätietoja:

Tarja Virmala, toimitusjohtaja, MTL, tarja.virmala@mtl.fi, puh. 0400 484 693
Mikko Koistinen, partneri, Manifesto, mikko.koistinen@manifesto.fi, puh. 040 565 5564

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
Eteläranta 10
00130 HELSINKI

info(a)mtl.fihttp://www.mtl.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Kurion Zero Exclusionista vuoden viestintätyö ja Kuriosta vuoden viestintätoimisto29.10.2020 22:29:33 EET | Tiedote

Kurion Mantsiselle ja Nesteelle toteuttama Zero Exclusion valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2020 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin sosiaalisen median toimisto Kurio, Vuoden ajatusjohtajana Kuntarahoituksen pääekonomisti Timo Vesala sekä parhaana pitchaajana Vilja Vehkaoja ja Vuoden viestintäkonsulttina Susanna Isohanni Viestintätoimisto Drumista.

VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON28.11.2019 15:00:00 EET | Uutinen

Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye