Kurkista julkkisten kulisseihin – Splash Newsin viihdekuvat jatkossa Lehtikuvasta

Viihdekuvan maailmanlaajuinen jättiläinen Splash News on siirtynyt Lehtikuvan edustettavaksi Suomessa. Splashin kuvaajat ovat paikalla muun muassa silloin, kun kuninkaalliset saavat jälkikasvua ja Hollywoodin superjulkkikset juhlivat, mutta myös silloin kun he toivoisivat kameroiden olevan muualla.

Kuvatoimisto Splash News edustaa yli 4000 kuvaajaa maailmanlaajuisesti ja päivittäin valikoimaan tulee yli 150 000 uutta kuvaa.

-       Splashin viihdekuvat täydentävät erinomaisesti nykyistä tarjontaamme ja uskomme, että niille on alati kasvava kiinnostus myös Suomessa, sanoo liiketoimintapäällikkö Maunu Anhava Lehtikuvan kuvamyynnistä.

-       Tarkoituksenamme on laajentaa kuvakaupan valikoimaa jo pian monikymmenkertaisesti, jotta olemme jatkossa kuvien ylivertainen markkinapaikka Suomessa, Anhava lisää.

Splashin tuotanto on nyt saatavilla Lehtikuvan kuvakaupasta osoitteesta www.lehtikuva.fi. Voit ostaa kuvia yksittäin tai kuukausihintaan.

Lisätietoja saat myös sähköpostilla osoitteesta kuvamyynti@lehtikuva.fi
tai puhelimitse, 09 6958 1220. Tutustu säkenöiviin esimerkkeihin ja ota yhteyttä!

Lisätietoja:
Maunu Anhava
Liiketoimintapäällikkö
STT Viestintäpalvelut & Lehtikuvan kuvamyynti

Helsingin Sanomien Putkiranta johtaa STT:n hallitusta20.8.2018 14:02Tiedote

Suomen Tietotoimiston hallitus järjestäytyi lopullisesti kokouksessaan maanantaina. Hallituksen puheenjohtajaksi on jo aiemmin valittu Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta. Maanantaina varapuheenjohtajaksi valittiin Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola. Lisätiedot: Hallituksen puheenjohtaja Petteri Putkiranta 09 1221 Vastaava päätoimittaja Pekka Mervola 050 5549435 Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803