Kymenlaakson Kasvupolun yrityksillä kykyä olla mukana koronakriisin jälkeisessä rakennustyössä

Kasvu Open - Kymenlaakson Kasvupolulle valittiin 15 yritystä. Kasvupolulle haki yhteensä 24 yritystä.
Mielestäni saimme mukaan todella lupaavia yrityksiä monilta eri toimialoilta ja eri puolilta Kymenlaaksoa, Kymenlaakson kauppakamarin viestintäpäällikkö Kirsi Juura sanoo. Kuva: Kasvu Open

Kymenlaakson Kasvupolun maksuttomaan sparraukseen valittiin mukaan:

• A & R Carton Oy, Kouvola
  • Deletec Oy, Luumäki
  • Erämys-Keisarin Kosket Oy, Kotka
  • Flying Lynx Oy, Lappeenranta
  • HoviRuoka Oy, Kouvola
  • Jauhetekniikka Oy, Kotka
  • JOHTAI OY, Virolahti
  • Kaarnasydän Oy, Kouvola
  • Kati Albrecht Johanna d'Art Lifestyle, Kotka
  • Kookax Oy, Kotka
  • Kymi-Solar Oy, Kotka
  • Markkinointi 2011 Oy, Kouvola
  • N.S.F. Nordic Sports Finland Oy, Kouvola
  • Oy Shipstores Nyman & Co Ltd, Kotka
  • Rakennussuunnittelu ja -valvonta Valkoinen Linja Oy, Virolahti

Kymenlaakson Kasvupolun tuomaristo arvioi yrityksiä valintakriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kymenlaakson Kasvupolun valinnoissa tuomaristo painotti erityisesti markkinapotentiaalia ja kasvukykyä.

- Tuomaristo kokoontui valitsemaan yrityksiä Kymenlaakson Kasvupolulle keskellä koronakriisiä. Perkasimme mukaan hakeneet ja analyysin tehneet yritykset tavoitteenamme, että Suomi pyörii myös koronan jälkeen ja näillä yrityksillä on markkinapotentiaalia ja kasvukykyä olla rakennustyössä mukana. Mielestäni saimme mukaan todella lupaavia yrityksiä monilta eri toimialoilta ja eri puolilta Kymenlaaksoa, Kymenlaakson kauppakamarin viestintäpäällikkö Kirsi Juura sanoo.

Kymenlaakson Kasvupolun tuomaristoon kuuluvat:

Kasvupolun sisältö ja eteneminen

Kymenlaakson Kasvupolulle mukaan valitut yritykset saavat sparrausta kahdessa tapahtumapäivässä 26.5.2020 ja 13.8.2020.

Sparrauspäivät on mahdollista järjestää etäyhteyksien avulla. Kaikille tapahtumapäiviin osallistuville yrityksille lähetetään henkilökohtaiset ohjeet osallistumisesta etäyhteyksien ja digitaalisen oppimisympäristön kautta.

Lassi Starck
lassi.starck@kasvuopen.fi

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, MAK-MarkkinointiAkatemia, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, Isku, KPMG, Kauppakamari, Kitee, Suomen Yrittäjät, Rastor ja If.